Min spelhöst 2013

Testpilot
Min spelhöst 2013

Min spelhöst 2013

Redan släppta:

#Dishonored: The Brigmore Witches
Mysigt att vara tillbaka som Daud , recension kommer då jag är klar.

#The Bureau: Xcom Declassified
Nytt Xcom spel , påminner mycket om stridssystemet i Mass Effect , fast roddigare och klumpigare rent allmänt.

#Saints Row IV
Saints är tillbaka , nu utflippat med superhjältekrafter. Skön humor och världens röj .
Spelar det just nu och har toppenkul !

3 September
#Total War: Rome II
Nyast i serien , jag har inte lirat nåt än faktiskt fast jag köpt Shogun II , men tror nog det kan bli kul att spela lite strategi för en gångs skull.

8 Oktober
#Beyond: Two Souls (PS3)
Gta 5 kommer aldrig att spelas på min Ps3 men detta ser ut som ett spel värt att spela på min gamla dammiga konsoll , skall kanske involvera sambon och köra detta då det kommer.

15 November
#XCOM: Enemy Within DLC
Nu hettar det till , ca 1 år efter orginalet som jag älskade trots dess buggar och små egenheter så kommer nya vapen, klasser och annat smaskens!

21 November
#Watch Dogs
Grymt peppad inför detta , de måste misslyckas fatalt för att jag inte skall gilla det.
Förhoppningsvis spelet jag kör under hela julen!

Bubblare som kanske kommer 2013
#Wasteland 2
Ahh , klassiskt spel nu i nysläpp , precis som med Shadowrun Returns förväntar jag mig klassiskt spelande och säkert lite svordomar på det!

#Diablo III: Reaper of souls DLC
Jaha , D3 var ju okej om dock repetivt och pay to win med Auktionshuset , ska ha bevakning på detta och se om jag anser de vara värt en titt.

Inte riktigt lika spännande höst som förra året men med en betydligt större backlog på spel som kommer snart som ser bra ut ,#Witcher 3 är det stora jag väntar på under vinter/våren.

Kiri OUT

#blogg

1
Skriv svar