Recension – Agony

Robot
Recension – Agony
Medlem

En plågsamt besök?

Medlem

Hold up! Behövs kanske en NSFW varning med tanke på brösten i bilden. (Eller så borde jag kanske sluta surfa på FZ på jobbet..)

Medlem

Ja ni får gärna lägga en NSFW varning. Håller dock med betyget. Designen var bra men själva gameplay var urusel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent

@Kleptoman: Ändrade ordningen i bildspelet.

Medlem

NSFW för det? xD

Jag tycker det låter som de saker som sabbar stämningen är sådant de skulle kunna patcha bort. Har så mycket annat som vill bli spelat, så det hinner nog patchas ett antal gånger innan man kommer ner hit


signatur

K9
:.:

Skrivet av Sunken:

Hold up! Behövs kanske en NSFW varning med tanke på brösten i bilden. (Eller så borde jag kanske sluta surfa på FZ på jobbet..)

Ja rent spontant, så känns det lite mysko att surfa in på en spel-recension om ett "helvetes besök" med blod, tarmar etc. etc. skulle kunna vara "SFW". Medan ett par bara bröst å andra sidan skulle vara "NSFW".

Skribent

@absimilard: En patch släpptes så sent som för några timmar sedan och vad jag kan se har de resan hunnit ta till sig en del av den feedback som har kommit in.

Bland annat har antalet fiender reducerats och checkpointsystemet är mer förlåtande, även på de högre svårighetsgraderna.

Här är en länk med alla detaljer: https://www.kickstarter.com/projects/playway/agony/posts/2201...

Ambassadör
Xbox

@Ti994a-C64-Amiga-PC: Du vet väl att kroppar, särskilt kvinnliga sådana, är syndigt? Det står i någon fantasybok serru.


signatur

Jump in.

"Scorn" är väl samma variant på temat, men verkar vara bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vad är nsfw?

Avstängd

@Yabba: Not safe for work

Medlem

Hur giftar man en kopia till Bennet?

Medlem

Oh nej, en tutte.
Tror att du redan är i knipa för att surfa på arbetstid.
Då spelar tutten liksom ingen roll.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

"Scorn" är väl samma variant på temat, men verkar vara bättre.

Jag det spelet ser bättre ut. Där får man även ha vapen. Jäkligt skumma organiska vapen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Aj aj aj, jag som hade hoppats på detta spel.
Tror jag passar för nu, men finns det chans att fz.se kanske kan ta en ny review om något år när det har patchats och finslipats lite till kanske?

Medlem

Verkar ju lika bra som man kunde förvänta sig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Hur giftar man en kopia till Bennet?

Varför vill du straffa Bennet?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar