Recension – Yoshi's Crafted World

Robot
Recension – Yoshi's Crafted World

Det bästa Yoshi gjort på nästan 25 år. Ibland.

#good-feel, #nintendo, #switch, #yoshi, #yoshis-crafted-world


Medlem

Tack för en bra text.

Håller dock inte med om minuset att spelet tjatar i sönder bra ideér. Tycker att variationen är på topp med nya inslag typ hela tiden. Nästan så att jag ibland önskar att vissa inslag hade funnits med mer. Tänk så olika man kan tycka

Som helhet, har kommit 2/3 typ, är spelet väldigt mysigt och behagligt. Perfekt spel att slöspela i sängen innan man ska sova.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Ponny

@Freakon: Tack! Japp, smaken är delad. Men ja, ett perfekt slöspel håller jag definitivt med om. Att gå från en sjukt stressig period till detta var rena rama digitala yogan. Jag skulle kunna skriva ut det här spelet på recept.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Oj jag trodde det handlade om nåt liknande minecraft när jag såg namnet (och av nån anledning grafiken) så tittade aldrig närmare på varesig trailer eller screenshots i Nintendo Store. Kanske skulle införskaffa för lite slöspel med sambon, hon gillar ju New Super Mario Bros.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Att gå från en sjukt stressig period till detta var rena rama digitala yogan. Jag skulle kunna skriva ut det här spelet på recept.

Hehe, välformulerat.

Tycker att detta spelet är lite som Nintendos variant på Little Big Planet på något sätt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent

Älskade förra spelet. Köpte det åt barnen, men slutat med att jag spelade det mer än dem. Visst att de är i lättaste laget, men så otroligt mysigt...efter en dåligt dag på jobbet kunde en halvtimmes Yoshi göra mig på bra humör igen.


signatur

"Writer and Fighter"

NuZ
Testpilot

Spelar det med barnen, fantastiskt spel. Älskade Wolly world också. Får en klar 5/7 av mig. Bra text och välskriven recension även om jag inte håller med visa bitar, tur är väl det. Tackar för recensionen


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Inte hunnit så långt än men än så länge helt klart 7/5

Bara kollar igen: Det var Co-op precis som Wolly World sa du va ?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Moderator | Testpilot
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Bara kollar igen: Det var Co-op precis som Wolly World sa du va ?

Yep!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar