Xbox Game Pass - Maj del 2

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Maj del 2

Som jag skrev om i förra tråden så dyker det upp fler spel till Xbox Game Pass den här månaden. Den här omgången med åtta spel sträcker sig en vecka in i juni, alldeles lagom till en viss mässa i LA... En hel del trevligt läggs till, inklusive ytterligare två nya spel som har sin release direkt på Xbox Game Pass under maj månad. Void Bastards och Outer Wilds sällar sig alltså till de redan släppta Descenders och For the King som kommit till tjänsten direkt vid spelsläpp i maj. ID@Xbox kör på för fullt!

Nya titlar i maj/juni:

Metal Gear Survive (23 maj)

The Banner Saga (23 maj)

Void Bastards (29 maj, release)

Dead by Daylight (30 maj)

Outer Wilds (30 maj, release)

Full Metal Furies (6 juni)

The Banner Saga 2 (6 juni)

Superhot (6 juni)

#xbox #xbox-game-pass #nyhetstips


signatur

Jump in.

Moderator | Testpilot

Game pass är så jäkla bra


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tog ett sånt gamepass, men det var definitivt inget för mig.

..jag har ingen xbox.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det här är bara till Xbox inte PC?

Inaktiv
Skrivet av Vercadi:

Det här är bara till Xbox inte PC?

Finns cross-platform titlar också som går att spela på både Xbox och Windows 10 men de är inte så många än. Du kan se alla här:

https://pcgamingwiki.com/wiki/List_of_PC_games_on_Xbox_Game_Pass

Medlem

10:- för 3 månader. Testa. Du kan spela spel du aldrig skulle köpa. Du kan spela roliga spel. Alla som testar säger är roliga, inte många testar dock utan faller för grupptrycket och hatar spelet, i 3 hela månader.

Medlem

Hmmm inte så många intressanta titlar denna månad.

Avstängd

Superhot är ju helt klart det bästa av dessa. Lite tråkigt att Xbox only spelare inte kunnat spela superhot VR vilket är totalt överlägsen "den platta" versionen.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

1
Skriv svar