Senaste spelet du klarade?

Medlem

Sekiro, omspelning från 2019. Skiljer ju sig väldigt mycket från dom andra titlarna FromSoft släppt. Sist jag spela det, så blev jag aldrig bra på det så att säga. Sprang mest runt bossarna och försökte cheesa alla fighter (bossar och fiender). Men denna gång så gav jag mig fan på att klara av stridssytemet och det gick! Visade sig vara FromSofts bästa stridssystem som jag hoppas vi får ser mer av i framtida titlar!

Medlem

Super Mario Wonder, klarat spelet alltså, inte klarat alla banor eller tagit allt innehåll. Det tror jag inte att jag orkar, även om det är ett roligt spel.

Medlem

Spelat igenom super Mario RPG remaken. Stort plus för striderna som hade i princip inga laddningstider. Lite väl enkelt spel men underbart skriven dialog ☺️☺️☺️

Medlem

Gauntlet från 2014. Sjukt kul i couch co-op. Inte så långt heller. Mindre kul solo dock. En stabil 3/5. Kunde faktiskt varit längre.

Medlem

Infernax - Steam Deck
Half life 2 Episode 1 VR Mod - PCVR

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Soul Hackers 2 fick inte det bra slutet 😢

Medlem

Hotline Miami 2

Ett spel som på många sätt är sämre än ettan. Men så fort man fick spela på samma sätt som i ettan igen så blev det genast väldigt roligt. Onödigt krångligt helt enkelt.

Medlem

Jedi survivor. Kan vara ett av mina top tre favoritspel någonsin. Teknikbuggar till trots.

Medlem

Cult of the Lamb, fint spel och tror jag la ca. 26h på det.

Skriv svar