Quiz – Vad kan du om 25-årsfirande Resident Evil?
7/10 korrekta svar
Det gäller inte många, men dig ser faktiskt Lady Dimitrescu upp till.
--
Bättre än förväntat.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Gillar inte att jag bommade på remake-frågan, det har visst cirkulerats rykten om en Code Veronica-remake, rätt hejvilt dessutom. Men det är dock första gången jag klagar på en quizfråga här!
Mitt resultat blev i alla fall 7/10. Inte nöjd för fem öre.
Off to play Village now... ciao.
I'm like you, I have no name.
9/10 men tror bara att jag förhalar stunden då jag ska starta Village...
Det gör vi alla
Det gör vi alla
Haha ja, men ikväll smäller det! Calle avslöjar att han spelat Village nästa FZ fredag?
Mitt resultat: 10/10.
Jag hade bara tur att det var Resident Evil 4 som ett av svaren då det är min favorit i serien. Nu strax efter Village, som är fantastiskt bra.
Shit, du fixade detta på 27 sekunder. Plus full pott, 10av10. Snabbast av oss.
Jag var långsammast av alla. Hehe. Tog 7 minuter o 48 sekunder. Fick 7 av 10 poäng. Tar alltid god tid på mig...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Shit, du fixade detta på 27 sekunder. Plus full pott, 10av10. Snabbast av oss.
Jag var långsammast av alla. Hehe. Tog 7 minuter o 48 sekunder. Fick 7 av 10 poäng. Tar alltid god tid på mig...
Hade jag inte haft tur med Resident Evil 4 hade det bara varit 9/10
Det var ju nästan bara svåra frågor.