Klart! Battlefield avtäcks nästa vecka

Robot
Klart! Battlefield avtäcks nästa vecka

Nu har vi datum för nästa slagfält från Dice. Och en lätt misshandlad klassisk trudelutt.

#Battlefield


Medlem

Taggad som ett litet barn

Medlem

Taggad som ett stort barn

Avstängd

Taggad som en liten vuxen

Medlem

Då är frågan; utspelar det sig under första världskriget, andra världskriget eller är det ett sentida Battlefield. För några orginella idéer har fan DICE inte längre.


signatur

Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.

Medlem

Känns som en flopp redan efter den 10 sekunders "reveal" trailern.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Skägg.
10 Chambers

Taggad som ett barn som vill leka med sina Turtles-gubbar men samtidigt känner sig lite barnslig när han gör det.


signatur
Medlem

Bf3/4 vibe på teasern. Taggad som fan 😁


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Otaggad eftersom jag suger på online fps men vill gärna vara med på ett hörn!
När släpps ett spel där cannon fodder blir en klass som hjälper laget?

Medlem
Skrivet av MeaN:

Känns som en flopp redan efter den 10 sekunders "reveal" trailern.

En text som lyder Battlefield i princip. Berätta gärna mer om hur du kan döma ut spelet som en flopp baserat på det.

Gnällkuk

Hoppas detta nu blir bra!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Taggad som ett skäggigt medelålders barn. Please be good!

Medlem

Jag hoppas de gör en mycket bättre trailer än vad BF5:ans var. Den trailern gjorde kändes rätt meh.

Medlem

Oerhört otaggad på mer Battlefield. Kom med någonting nytt nu Dice.

Medlem

Hoppas det är mer som 3:an och 4:an, dom som kom efter gillade jag inte så mycket, inkluderat battlefront.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Taggad som en igelkott!

Medlem

Äntligen!

Det kommer att innehålla ALLT! Gammalt, modernt och sci-fi 😱

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

En text som lyder Battlefield i princip. Berätta gärna mer om hur du kan döma ut spelet som en flopp baserat på det.

Beror på hur man vill definera en flopp. För mig personligen så har höjdpunkterna i Battlefield franchisen framförallt varit BF2142 och Bad Company 2 men annars tycker jag att Battlefield är mer synonymt med att EA vill klämma ur pengar ur IP:n som inte inte haft några större genombrott sedan BF2 som släpptes 2005 och vad jag vill minnas från BF5 betan så kändes det överlag mer som att EA vill sätta prislappar på allt som är kul med just Battlefield, som att modifera dina vapen. Vill du ha ett bättre sikte? 2 euros tack.

Det är vad jag kallar en flopp. Vad kallar du en flopp?


signatur

Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.

Medlem

Inte spelat ett BF sen BF4 pga att WW1 och WW2 väcker inga känslor förutom tristess för mig. Nu är man smått taggad. Hoppas mer åt BF4 hållet

Medlem

Hoppas mer BF3 än den katastrofalt buggiga BF4 som dessutom var löjligt nerplottrat med grejer och röriga banor.

BF1 var jävligt slipat även om det saknade djup. Samme kvalle minst tack.

Medlem

Lär ju bli skräp precis som BF1 och BFV men serien lever ju på gamla meriter så man sitter ju ändå där och hoppas på ett nytt BF4.

Medlem

Taggad som ett litet barn

Medlem
Skrivet av heady89:

Hoppas mer BF3 än den katastrofalt buggiga BF4 som dessutom var löjligt nerplottrat med grejer och röriga banor.

BF1 var jävligt slipat även om det saknade djup. Samme kvalle minst tack.

Då har du rätt dåligt minne för BF3 var ofantligt buggigt vid release och nätkoden var brutalt usel som aldrig förbättrades. BF4 var inte heller bra vid release men idag är det utan tvekan det bästa Battlefield spelet i hela franchisen.
Det är dessutom DICE LA som räddade BF4 när dom tog över rodret med CTE, kvalitetsuppdateringar och dom sista expansionerna som ska ha en ledande roll i BF6.

Ge mig ett Battlefield som utspelas i nutid/riktigt nära framtid, har samma movement som i BF5 fast med lite mer customization än i BF4. Då har vi ett riktigt fint recept för ett "game of the year".

Medlem

Taggad som en taggtråd!!!!

Medlem

Battlefield Kart!

Medlem
Skrivet av Byssan:

Då har du rätt dåligt minne för BF3 var ofantligt buggigt vid release och nätkoden var brutalt usel som aldrig förbättrades. BF4 var inte heller bra vid release men idag är det utan tvekan det bästa Battlefield spelet i hela franchisen.
Det är dessutom DICE LA som räddade BF4 när dom tog över rodret med CTE, kvalitetsuppdateringar och dom sista expansionerna som ska ha en ledande roll i BF6.

Ge mig ett Battlefield som utspelas i nutid/riktigt nära framtid, har samma movement som i BF5 fast med lite mer customization än i BF4. Då har vi ett riktigt fint recept för ett "game of the year".

BF4 är fortfarande löjligt rörigt jämför med 3an
Sa aldrig att 3an var buggfri eller perfekt men 4an var en katastrof utan dess like, att DiCE LA sedan patchade upp det under några år är välkommet men knappast något som skedde när det begav sig eller som påverkade mig. Hade sedan länge gått vidare när spelet var något att ha. Körde sedan 4an på ps4 för något år sedan och lika plottrigt som jag minns det, njöt betydligt mer av 3ans miljöer vapen osv.

Medlem

Hoppas dom tar sig i kragen.
BF1 och BFV "dog" snabbt i intresse för mig och då är jag gammal BF-räv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag hoppas att de har gått tillbaka och kollat mer på Bf2 än något annat spel!!

Medlem
Skrivet av Solaris:

Beror på hur man vill definera en flopp. För mig personligen så har höjdpunkterna i Battlefield franchisen framförallt varit BF2142 och Bad Company 2 men annars tycker jag att Battlefield är mer synonymt med att EA vill klämma ur pengar ur IP:n som inte inte haft några större genombrott sedan BF2 som släpptes 2005 och vad jag vill minnas från BF5 betan så kändes det överlag mer som att EA vill sätta prislappar på allt som är kul med just Battlefield, som att modifera dina vapen. Vill du ha ett bättre sikte? 2 euros tack.

Det är vad jag kallar en flopp. Vad kallar du en flopp?

Lol. Orka. Skulle säga att en flopp inte är en personlig åsikt i alla fall.

HSB
Avstängd

Jag är än så länge inte taggat. Fick avsmak av de läkta bilderna på den där robothunden. Gillade verkligen inte fyran, delvis p.g.a. alla prylar som missbrukades, och en robothund känns som en sådan pryl.

12
Skriv svar