Ännu ett Blizzard-avhopp – Overwatch-producenten lämnar

Robot
Ännu ett Blizzard-avhopp – Overwatch-producenten lämnar

Jag tyckte däremot Warcraft 3 Reforged var grymt. Synd att inte mellansekvenserna var fräschare men i övrigt uppfyllde det alla mina förväntningar.

Quake-konnässsör

Har svårt att inte tänka på den här låten av Queen när man ser dessa nyheter från Activision Blizzard

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Jag tyckte däremot Warcraft 3 Reforged var grymt. Synd att inte mellansekvenserna var fräschare men i övrigt uppfyllde det alla mina förväntningar.

Du är utan tvekan den första personen jag ser som tycker så, både online och IRL inräknat.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Du är utan tvekan den första personen jag ser som tycker så, både online och IRL inräknat.

yep han satte ribban väldigt lågt kan man minst sagt säga.

Men jag gissar att många lämnar blizzard för det politiska trycket och dålig arbetsmiljö.

fue
Medlem

Alltså "OW utvecklandet påverkas inte.." klart som tusan det gör

Medlem

Hade kunnat klämma in i artikeln (eller skriva en egen) att de kommer visa OW2 PvP spelat av proffsen i helgen.

Medlem

det finns så många andra coola företag nuförtiden man kan ansluta sig till så jag förstår de. Stormen lär förbli på BLizzard tills allt har rett ut sig, och det bli säkerligen mer folk som hoppar av. Till slut kommer det bara vara några konstnärer som sitter i ett garage som det var från allra första början!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

phi
Medlem

Ingen vettig människa väljer att stanna hos ett skitföretag som Activision Blizzard ifall man har valmöjligheten att gå vidare. Vi lär se betydligt fler som lämnar den närmaste tiden.

Medlem
Skrivet av Sille:

yep han satte ribban väldigt lågt kan man minst sagt säga.

Men jag gissar att många lämnar blizzard för det politiska trycket och dålig arbetsmiljö.

"Politiska trycket"?

Medlem
Skrivet av Ender:

"Politiska trycket"?

Har du inte hört att alla som tycker det är dåligt med sexuella trakasserier på arbetsplatsen är vänstervridna? Eftersom vi apar efter USA i allt dom gör så har även sveriges befolkning blivit påverkade av deras "no middleground, only black and white" tänk.

Skrivet av Dudinkalv:

Du är utan tvekan den första personen jag ser som tycker så, både online och IRL inräknat.

Whats not to like? Det är ju WC3 i högre upplösning med piffad grafik.

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Whats not to like? Det är ju WC3 i högre upplösning med piffad grafik.

I den utsträckning håller jag med dig, det gör nog dem flesta.

Men det blev ändå sämre än vad som utlovades.
Det hade massiva problem i alla fall i början och det förstörde original WC3 då denna integrerades i Reforged Launchern vilket var en grov försämring av originalets funktionalitet.

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Jag tyckte däremot Warcraft 3 Reforged var grymt. Synd att inte mellansekvenserna var fräschare men i övrigt uppfyllde det alla mina förväntningar.

Om man kör igenom det ,single player är nog det helt ok. Men online läget ,där spelet har sin styrka är det en rejäl downgrade.
Dom har tagit bort det mesta ,du kan söka på det , jag kan inte äns se profil ,wins loss, sen med den nya grafiken blir spelbarheten sämre ,ofta jag inte ser jag inte units pga dom står bakom byggnad ,oginal lyste dom igenom ,kan inte ens se team när dom visar scoreboard ibland

1
Skriv svar