Här är den nya titten på Halo Infinite-kampanjen
Efter lång tystnad får vi se mer från singleplayer-delen.
#343-industries, #Halo-infinite, #nyhetstips
Det här skall bli spännande. Speciellt vilka förbättringar som gjorts rent grafiskt.
Jag vill att de förmedlar en känsla av hur stor världen är. Och det ska bli kul att se videor efteråt där folk lagt ner timtal på att analysera varenda detalj.
Kommer bli jobbigt att undvika spoilers i typ 3månader i väntan på co-op :/
Tror nog jag aldrig tappat "hype" för ett släpp så fort tidigare förutom när Borderlands 3 blev Epic exklusivt.
Spelet är helt ointressant tills co-op släpps.
Lite surt bara att Coop förmodligen blir pålaggt istället för att vara anpassat sen start.
Hoppas att de lyckas optimera detta på ett tillfredställande sätt :/
Det bästa sättet att optimera för coop hade nog varit ifall man fick bootar med sig i singleplayer, sen så kan medspelare hoppa in och ta över för dessa, då kan man ha 4 spelare i åtanke hela tiden under utvecklingen, menar jag.
Aja, ska inte ta ut för mycket i förskott, det blir säkert bra.
Blev faktiskt lite mer hypad av denna trailer. Jag gillade egentligen både Halo 4 och Halo 5, även om båda spelen hade tydliga brister. Jag hade bara förväntat mig ännu mer. Förhoppningsvis lyckas 343i leverera det denna gång.
Fria tankar om spel: www.frispel.net
Det ser knappast ut att bli någon grafikfest, trots all extratid utvecklarna har fått...
Nej, det hade varit kul att se vad de kunnat åstadkomma om det endast släpptes till Series S/X och inte behövde ta hänsyn till den vanliga Xbox One
Det ser knappast ut att bli någon grafikfest, trots all extratid utvecklarna har fått...
Ser åtminstone bättre ut, och ray tracing ska komma senare, vilket kan snygga till det ännu mer. Sen ska man komma ihåg att spelet har högt tempo i en någorlunda öppen värld och är designat för att kunna köras i 60/120 FPS i stället för 30 FPS. Och att det även släpps till Xbox One har nog en hel del nackdelar också.