Nier: Automata blir anime-serie

Robot
Nier: Automata blir anime-serie

Gothiga androider slåss desperat mot det utomjordiska hotet!

#anime, #nier-automata

Medlem

Spännande! Jag äger Automata på Steam men än så länge är det förpassat till backloggen.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

Görs det rätt så kan det bli hur bra som helst. Ska bli spännande att följa, helt enkelt

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Hoppas det släpps på Netflix. Detta kan bli bra.

Testpilot

Nier Automata var ett fantastiskt bra spel har inte spelat Replicant ännu dock. Blir att kolla in denna

Medlem

Kul. Nier Automata är en riktig juvel med häftigt varierad gameplay och tempo till passande fantastisk musik och har en story som är absolut top notch, särskilt tredje storyn med det riktiga slutet. Det är helt klart ett udda spel med grov variation som inte passar alla men en bra idé att göra animé och tror många ännu inte upptäckt äventyret som borde göra det. Så en bra idé att det sprids i animéformat. Vore kul om Yoko Taro en dag återvänder och skapar ytterligare ett spel. Storyn i Nier Replicant är också riktigt bra även om gameplayet och variationen inte har samma kvalité som automata.

Medlem

Ja nier är sådant universums som jag känner jag vill ta del av allt som erbjuds, nästan så jag spelade mobilspelet också. Men en anime kan bli hur bra som helst

signatur

Ultrazine

Medlem

Alla weeb simps jublar för lite android up skirt action

Frilansare
Skrivet av Finexis:

Alla weeb simps jublar för lite android up skirt action

Gud vad gammal jag känner mig när jag läser "weeb simps". Det andra förstår jag...

Medlem

Japanofiltjolupptittar-simp heter det faktiskt

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

2B! Inte B2 😃

1
Skriv svar