Ladda med rena underkläder - Dead Space visas på fredag
Holy guacamoly! Detta får man inte missa. Ett av tidernas bästa skräckspel vågar jag nog säga!
Om det blir ett köp eller inte får tiden utvisa. Det var ett bra tag sen (vi snackar typ 10 år sen) jag lirade igenom spelet. Brukar dock inte köpa remakes, men kanske denna gången. Ska bli kul o se next-gen grafiken på konsolerna
Det mest skrämmande med spelen idag är att upptäcka att de är fulla med buggar eller ospelbara när man pungat ut med flera hundra kronor; med det sagt tycker jag originalet fortfarande är bra idag.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Perfekt! Jag har ju tvättid nu på torsdag.
Så rena fina kallingar att bajsa ner!
1# FZ Troll
Så rena fina kallingar att bajsa ner!
Pro gamer move, kika från telefonen på muggen 😎
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Holy guacamoly! Detta får man inte missa. Ett av tidernas bästa skräckspel vågar jag nog säga!
Om det blir ett köp eller inte får tiden utvisa. Det var ett bra tag sen (vi snackar typ 10 år sen) jag lirade igenom spelet. Brukar dock inte köpa remakes, men kanske denna gången. Ska bli kul o se next-gen grafiken på konsolerna
Spelade genom alla 3 spel förra året på Gamepass så jag är rätt mätt.
Hoppas verkligen inte det är samma spel i bättre grafik bara, för då lär jag vilja vänta minst 10 år till innan jag spelar det.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Släck ned alla lampor, på med fläskiga lurar, eller på med 5,1 Systemet eller bättre. Njuuuuut. För det tänker jag göra den dagen det släpps eller någon månad efter. För vill ju veta om det kommer att vara spelbart först, host host, buggar osv. Har lirat alla delarna, men inget slår ettan och 2an.
Jag vill kunna lira skräckspel men jag blir så jäkla rädd. Slutar alltid med att jag tittar på någon stream istället. Faan.
Att spela skräckspelet är inget problem för mig alls. Det är att gå o lägga sig efteråt som är jobbigare
Kommer ihåg när jag såg på en skräckfilm för några år sen som var väldigt läbbig, sen efteråt skulle jag gå på dass (jag var rätt trött) och då trodde jag att jag såg att det sprang förbi en liten flicka utanför köket. Jag höll på att skita på mig i hallen...
Detta är ett givet day 1 köp. Älskar originalet och Dead Space 2. Lirade de båda nu i höstas och klarade ut 2an men körde fast på en boss i 1an så det har jag aldrig klarat. Personligen gillar jag totala remakes av spel då de blir som nästan helt ny spel med ny fräsch grafik o teknik.
Jag vill kunna lira skräckspel men jag blir så jäkla rädd. Slutar alltid med att jag tittar på någon stream istället. Faan.
Jag kände så där för flera år sedan men fortsatte lira trots att det var riktigt vidrigt och läskigt. Till slut vande man sig vid skräcken. I Visage som släpptes efter Early Access period år 2020 hade jag ståpäls konstant. Episode 1: Lucy och Episode 2: Dolores var pure horror men jag tog tjuren vid hornen och bara malde på och lirade ut hela spelet. Provade att gå tillbaka till spelet nu för nån månad sedan men jag har blivit för härdad nu.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Börja med att spela någon skräckis mitt på dagen utan ljud + guide och skynda långsamt tills du blir kallblodig
"ladda ner rena underkläder" läste jag och tänkte YES!
Samma här 😅
Ladda ner och skriv ut. Boxers i papper, skaver dödsskönt i ljumsken 😏
Pro gamer move, kika från telefonen på muggen 😎
Tack för dagens garv! 😄