505 Games och Epic teaser något med Michael Madsen inför Game Awards

Robot
505 Games och Epic teaser något med Michael Madsen inför Game Awards

Och en QR-kod leder till ett intressant stadslandskap.

#505-games, #Epic-games


FM-guru
F.d. Sisyr

Miami känns väl som den uppenbara inspirationen för teaserbilden i alla fall.

Remedy har ju avtal med 505 Games rörande Control 2 och en otitulerad spinoff - ska man visa något av det? Remedy har ju redan Alan Wake 2 på G (som väl 505 inte är utgivare till?) samt remakes på deras båda Max Payne-lir, så det känns väl förvisso kanske lte väl magstarkt att slå på stora trumman för nästa grej nu också... Dålig koll på vad 505 förfogar över i övrigt - och det kan förstås röra sig om ett nytt IP med!

It's not a lake, it's an ocean

Så länge de inte gör något med Peter Madsen...


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Aaaah, Michael Madsen från Asylum-"klassiker" som Cobragator, Megalodon etc..

Medlem

Han har verkligen både högt och lågt på CV:t, men tycker alltid Madsen är sevärd. Och finger-guns? Badass.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag älskar sådana här fåniga teasers inför evenemang, jag gillar at hypa mig själv med att drömma om framtida spel som aldrig blir lika bra som jag lurar mig själv att dom kommer vara.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jag älskar sådana här fåniga teasers inför evenemang, jag gillar at hypa mig själv med att drömma om framtida spel som aldrig blir lika bra som jag lurar mig själv att dom kommer vara.

+1

Men jag brukar undvika att se alla trailers etc. Det får mig nämnligen att dagdrömma fram ett spel som inte har en chans att bli verklighet. Men visst, ganska ofta ger mig dagdrömmarna mer tillfredställelse än själva spelen när de väl släppts.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Så länge de inte gör något med Peter Madsen...

Silent Service 3


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

"Species - The Game".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar