Resident Evil: Death Island släpps i sommar

Robot
Resident Evil: Death Island släpps i sommar

Mer animerade zombier på Netflix.

#netflix, #resident-evil


Releasehästryttare
Medlem

Ja, om man vill ha något som faktiskt är kopplat till spelen så är det dom animerade filmerna(och Welcome to Raccoon City antar jag) man får nöja sig med. Det är den största anledningen att jag kollar men dom brukar vara helt okej också.

Medlem

Ju mer media runt spelen desto populärare blir det att spela. Så det känns helt ok.

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Ja, om man vill ha något som faktiskt är kopplat till spelen så är det dom animerade filmerna(och Welcome to Raccoon City antar jag) man får nöja sig med. Det är den största anledningen att jag kollar men dom brukar vara helt okej också.

Welcome to Raccon City hade jag helt glömt bort. Men den där väl inte canon mot spelen? Eller har jag fel där?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Welcome to Raccon City hade jag helt glömt bort. Men den där väl inte canon mot spelen? Eller har jag fel där?

Nej, canon är den ju inte, jag menade mer att den är mer sann mot spelen än vad de andra filmerna och serierna är.

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Nej, canon är den ju inte, jag menade mer att den är mer sann mot spelen än vad de andra filmerna och serierna är.

Ja jag menade inte att rätta dig, var mer en genuin fråga om filmen var canon för jag har ingen aning nämligen.


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

👍🏻❤️

ELF
Medlem

Nedlagd serie? Vad har jag missat?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent
Skrivet av ELF:

Nedlagd serie? Vad har jag missat?

Jupp, Netflix skrotade Resident Evil-serien efter en säsong.


signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jupp, Netflix skrotade Resident Evil-serien efter en säsong.

Den va ju så dålig att de flesta har redan glömt bort den

Medlem

Fast netflix. Neee.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jupp, Netflix skrotade Resident Evil-serien efter en säsong.

Det känns som jag är en av de få som inte hatade den

Skribent
Skrivet av Blackwolfe:

Det känns som jag är en av de få som inte hatade den

Jag tycker väl inte det var en topp-serie, långt ifrån. Men den hade några saker som den gjorde bra, sen kan man ju diskutera huruvida det var "Resident Evil"?

Men jag hade gärna sett en s2 för att se vart de tänkte ta storyn.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Alla dessa resident evil film/serie/spinoffs! Börjar snart ansluta mig till skaran "låt spel vara spel; låt film vara film"... Blir rörigt för ett gammalt sinne 😆😆😆

Nej blir att se den tror jag. Är ju lite underhållande i alla fall..

1
Skriv svar