Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

19.00 – Ubisoft Forward med Star Wars Outlaws, Avatar och Assassin's Creed

Robot
19.00 – Ubisoft Forward med Star Wars Outlaws, Avatar och Assassin's Creed
Medlem

Ser fram emot att se mer Mirage och Outlaws!

Sen har man ju alltid hoppet om att ett nytt Splinter Cell dyker upp, men jag har lärt mig att inte förvänta mig någonting.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Outlaws såg lovande ut. Skulle vara kul om de visar ordentligt gameplay.

Inaktiv

Outlaws.. Bara jag som redan är trött på temat "hjälte plus supergullig sidekick"?

Skribent

Jag vill se gameplay från AC: Codename Red. Det lär inte hända. Men jag vill ändå.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

men cp , kan inte göra en egen gubbe tydligen i outlaws.
måste lira som en tuff brud.
fan va less jag blir på folk.

Medlem
Skrivet av Zero303:

men cp , kan inte göra en egen gubbe tydligen i outlaws.
måste lira som en tuff brud.
fan va less jag blir på folk.

??

det är ett story-drivet spel. du kan inte göra en egen gubbe i jedi fallen order / survivor eller super mario bros heller, vad är problemet?

Medlem

Outlaws såg riktigt spännande ut så det ska bli nice att få veta lite mer om det. Det ska även bli spännande att se lite mer om Avatar-spelet.

Avstängd
Skrivet av anon_79617:

Outlaws.. Bara jag som redan är trött på temat "hjälte plus supergullig sidekick"?

Nej, jag är också urbota trött på det. Framförallt är jag trött på nya tråkiga huvudpersoner utan personlighet i Star Wars.

Jag vill springa omkring som Luke eller Anakin och mörda younglings precis som i canon. Kan vi inte få det?

Medlem

Hade också velat se assassins creed red, tror de har potential att bli seriens bästa titel

Medlem

Det här börjar inte bra...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag älskar dans, men det här var ju som att kolla på ett gäng niondeklassares avslutningsshow i skolan. Bedrövlig nivå och helt malplacé.

Medlem

Avatar ser exakt ut som ett Far cry i annan miljö

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Avatar ser exakt ut som ett Far cry i annan miljö

Lite så, men det är ju inte det sämsta.

Medlem

Ljudet bara försvann. :X

Medlem
Skrivet av bluebird:

Lite så, men det är ju inte det sämsta.

Nä absolut inte, gillar far cry. Men ser hellre ett nytt… ja… far cry då🤣

Medlem

Den här showen håller samma nivå, om inte sämre, än Summer Game Fest. Varför gör de ett liveevent för världen, men fokuserar så mycket på publiken i studion?

Killen med sci-fi-glasögonen var ju helt bisarr.

Medlem

Hahah detta är i stil med gamla E3 fullt av pinsamheter och bisarr känsla, jisses Ubisoft. Ljudet är lite överallt och kameraarbetet/klippningen behöver jobbas på.

Men sen är ju Ubisoft ett litet indieföretag så, vad kan man förvänta sig.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Och nu ett band med samma karisma som ett gäng revisorer.

Det här är ett imponerande fiasko.

Medlem

Nog en av de sämsta showerna jag någonsin sett. 90% teknikstrul och resten är ointressant snack, musik och annat skit med pinsamma människor och svårförståelig engelska. Alla miljarder som Ubisoft kammar in och de lyckas inte ens lösa detta? Pinsamt.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Och nu ett band med samma karisma som ett gäng revisorer.

Det här är ett imponerande fiasko.

Måste ändå säga att Skull and Bones-bandet var nog bäst hittills hehe. Sen att dom visade noll från spelet efteråt var lika bisarrt som hela deras show hittills.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

lol samma vanliga Ubi... mestadels förrenderade filmer... bläh...

Skribent

Herregud. Har varit på skolavslutningar med mer spänning än detta.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Jävla karismatisk och entusiastisk snubbe som prata om The Crew Motorfest må jag säga..... ehm. =D


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Svintråkig stream. Visar ett spel utan gameplay, sen pratar sakta i sju år om det för att repetera med nästa.

Inaktiv

RIP Ubisoft.
Verkligen ingenting intressant förutom möjligen Outlaws litegrann. Inte ens AC såg kul ut.

Känns mest som de förstör sina bra franchises med kassa spin-offs med extra ost och cringe.
Försöker också hypa upp nya spel som mest verkar vara sina egna generiska versioner av andra bättre spel som redan finns.

Skribent

Först tyckte jag det var kul med lite klassisk e3-cringe, men nä, nu orkar jag inte kolla mer.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

FM-guru
F.d. Sisyr

Antingen har inte Ubisoft en aning om vad konsumenterna vill ha, eller så är det jag som inte har det.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Antingen har inte Ubisoft en aning om vad konsumenterna vill ha, eller så är det jag som inte har det.

Det är garanterat Ubisoft. Showen i sig är ett bra exempel – de har ju helt glömt bort vem de gör den för.

Medlem

Mirage ser ändå rätt trevligt ut. Classic AC!

12
Skriv svar