Star Wars Outlaws är inte ett jättespel "som inte går att klara"

Robot
Star Wars Outlaws är inte ett jättespel "som inte går att klara"
Medlem

Folk blev så nervösa när de hörde om storlekarna på planeterna, men jag kan nästan garantera att de inte kommer kännas så stora när man zoomar omkring på den där speeder bike:en. Det är lite annorlunda jämfört med en häst.

Medlem

Jag litar på Massive

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Folk blev så nervösa när de hörde om storlekarna på planeterna, men jag kan nästan garantera att de inte kommer kännas så stora när man zoomar omkring på den där speeder bike:en. Det är lite annorlunda jämfört med en häst.

Min sambo säger att storleken inte har någon betydelse....har hon ljugit för mig??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gen
Medlem
Skribent

Med andra ord: perfekt. Trött på evighetsspel med utfyllnad som inte ger något.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Min sambo säger att storleken inte har någon betydelse....har hon ljugit för mig??

Så säger dom bara tills dom spelar witcher 3
Därför man ska spela spel som A way out och it takes two.

Beror på hur de fyller världen, inga problem med evighets spel med stora världar. Breakpoint inte så bra med stor tom värld. Fallout serien mycket bra.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Min sambo säger att storleken inte har någon betydelse....har hon ljugit för mig??

Lovar att hon skulle säga annat om du är välutrustad.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Lovar att hon skulle säga annat om du är välutrustad.

Ja jag blev också förvånad, trodde 32cm var okey


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar