Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Baldur's Gate 3-gängets nya lär bli early access också

Robot
Baldur's Gate 3-gängets nya lär bli early access också
Releasehästryttare

Vad de än gör...

Geeks Gaming

Önska att dom inte gjorde de. Även om jag njöt av BG3 när de släpptes så va suget inte riktigt där. Precis som alla andra EA spel och andra spel som utannonserats 10 år innan de släpps.

Medlem

Är det dags för någon med en stor påse pengar att köpa loss Nox-licensen måntro?!

Medlem

Lyssna på spelarnas feedback, vilket trams. Sedan när vet vi vad vi vill ha? Dom borde sälja sig själva till högstbjudande och låta kostymnissarna avgöra vad för spel dom ska göra.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Önska att dom inte gjorde de. Även om jag njöt av BG3 när de släpptes så va suget inte riktigt där. Precis som alla andra EA spel och andra spel som utannonserats 10 år innan de släpps.

Är ju bara låta bli köpa/spela under EA perioden så fall.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Geeks Gaming
Skrivet av Molotov:

Är ju bara låta bli köpa/spela under EA perioden så fall.

Är mer att hypen är död när väl ett spel kommer ut.

Medlem

Helt rätt väg att gå! Larian gör EA på rätt sätt

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Är mer att hypen är död när väl ett spel kommer ut.

I BG3s fall så skulle jag säga att hypen va som störst när de gick för full release. Och att dom släppte som EA tror jag är ett av de stora anledningarna till varför spelet är som det är idag.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Är mer att hypen är död när väl ett spel kommer ut.

Måste ett spel vara hypat för att vara bra då? Spelar man bara hypade spel idag så får man vara med om mycket dåliga spel


signatur

osv.

Geeks Gaming
Skrivet av 19jonis92:

I BG3s fall så skulle jag säga att hypen va som störst när de gick för full release. Och att dom släppte som EA tror jag är ett av de stora anledningarna till varför spelet är som det är idag.

Skrivet av Minnels:

Måste ett spel vara hypat för att vara bra då? Spelar man bara hypade spel idag så får man vara med om mycket dåliga spel

Suck. Känns som ni missar poängen helt. Har ej sagt att EA är en dålig sak. Ej sagt att de va dåligt för BG3. Jag menar allmänt där många spel dör i EA för dom spenderar för mycket tid där och många använder EA som ett glorifierat demo för att tjäna pengar så snabbt som möjligt för minsta möjliga jobb och för att kunna skylla på att det fortfarande är "Early access".

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Önska att dom inte gjorde de. Även om jag njöt av BG3 när de släpptes så va suget inte riktigt där. Precis som alla andra EA spel och andra spel som utannonserats 10 år innan de släpps.

Skrivet av Jinxswe:

Suck. Känns som ni missar poängen helt. Har ej sagt att EA är en dålig sak. Ej sagt att de va dåligt för BG3. Jag menar allmänt där många spel dör i EA för dom spenderar för mycket tid där och många använder EA som ett glorifierat demo för att tjäna pengar så snabbt som möjligt för minsta möjliga jobb och för att kunna skylla på att det fortfarande är "Early access".

Hur kan jag inte missa poängen när det enda du skriver är att suget inte fanns för BG3 när det släpptes pga EA 😂

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Suck. Känns som ni missar poängen helt. Har ej sagt att EA är en dålig sak. Ej sagt att de va dåligt för BG3. Jag menar allmänt där många spel dör i EA för dom spenderar för mycket tid där och många använder EA som ett glorifierat demo för att tjäna pengar så snabbt som möjligt för minsta möjliga jobb och för att kunna skylla på att det fortfarande är "Early access".

Aha. Med den förklaringen så förstår jag vad du menar. Det var en aning otydlig innan.


signatur

osv.

Medlem

Är nog ingen risk Larians nästa spel dör i early access


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar