Ny Stalker 2-trailer bjuder på svindlande utsikt
Mitt spider-sense börjar varna mig för detta, kan inte riktigt sätta fingret på det, men min instinkt säger mig att detta kommer vara en total katastrof vid launch. Hoppas verkligen inte dock, älskar S.T.A.L.K.E.R
Vad baserar du det på?
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Vad baserar du det på?
Bara en gut-feeling av vad jag sett och alla förseningar. Leaken var också inte särskilt övertygande. laddade ned och kollade lite.
Hoppas verkligen jag har fel dock.
Bara en gut-feeling av vad jag sett och alla förseningar. Leaken var också inte särskilt övertygande. laddade ned och kollade lite.
Hoppas verkligen jag har fel dock.
skulle inte basera min syn på en läkt alpha/beta.
sedan är ju inte detta ens i närheten ännu av hur försenat första spelet blev, samt hur mycket man förändrade första spelet mellan olika faserna.
...och alla förseningar
Förseningar är väl dock positivt ur det perspektivet? Att de inte släpper ett ofärdigt spel.
Förseningar är väl dock positivt ur det perspektivet? Att de inte släpper ett ofärdigt spel.
Hoppas det. som sagt, har bara dåliga vibbar är helt spekulativt ifrån mig, har ingen aning vad jag snackar om.
Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Är som att ersätta svensk tal med danska . Blir inte lika bra.
Haha, i mina öron är det ryska Antar att "Nordiska" låter likadant för syd/nordamerikaner, araber och asiater...nåt "konstig språk från ungefär där i världen"
Vad surt att dom har plockat bort ryskan, blir inte samma felling som i dom förra spelen.
Som jag tolkar det så är det samma quest som finns inkluderad i deluxe edition, bara att den även finns listad under collector's och ultimate edition. Svider fortfarande, men inte riktigt lika mycket.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
det lär komma en mod som fixar det min största rädsla är att det skiljer sig markant från det vi ser i trailer till det vi kommer få vid release
I got an offer you cant refuse!
Nu är ju Ukrainska inte jätte olikt Ryskan, typ som norska/danska är för oss.
Utöver förstår ja helt varför man valt bort ryskan.
Nu är ju Ukrainska inte jätte olikt Ryskan, typ som norska/danska är för oss.
Utöver förstår ja helt varför man valt bort ryskan.
Nu förstår jag att dom har gjort det pga av kriget samt att pusha mer av det Ukrianska språket vilket dom har gjort mycket sedan 2010 för att fasa ut ryska språket ur samhället.
Det är självklart svårt att ha två officiella språk i ett land.