Ubisoft släpper nya spel dag ett på Steam, slopar tjuvstarter

Robot
Ubisoft släpper nya spel dag ett på Steam, slopar tjuvstarter
Medlem

De får gärna ha kvar season pass DLC när de görs så pass bra som de alltid görs till Assassin s Creed spelen. Förbaskat bra och innehållsrika expansiner..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Traditionella season-pass har jag inget direkt emot men det är väl knappast tradition att låta spelare tjuvstarta spelet, är väl ändå en rätt så ny företeelse?

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Gött att dem slopar advanced access, sjukt löjligt koncept.

Medlem
Medlem

Slopar de krav på Uplay på sina Steam-releaser också? Enda som hindrar mig från att köpa senaste Prince of Persia.

Medlem

Jag gillar att de snappar upp vad det ger för reaktioner från konsumenterna när man pissar på dem.

Medlem
Skrivet av necrolock:

Gött att dem slopar advanced access, sjukt löjligt koncept.

Speciellt eftersom du betalar för ett än mera ofärdigt spel. I stället för att bara betala för ett lite mindre ofärdigt spel.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bra där Ubisoft, det är en början åt rätt håll. Men det som är viktigast är att spelen levererar.

Medlem

Vågar man hoppas på att de ger sina spel workshop support också?

1
Skriv svar