Tsushima-uppföljaren Ghost of Yōtei får dubbla katanas och annat gott
Jag hoppas verkligen dom inte går all-out anime trams med detta spelet, är lite orolig i och med outfiten, möjlig varg-companion och nu dubbla katanas. Gillade att originalet var ganska "grounded" i sin combat och stil.
Det är fortfarande ett spel och inte en simulering av verkligheten
Så de kan ta ut svängarna lite för att göra spel roliga som de ska vara
Det är fortfarande ett spel och inte en simulering av verkligheten
Så de kan ta ut svängarna lite för att göra spel roliga som de ska vara
Det är klart dom kan det, betonade mest bara att faktumet att dom inte gjorde det i föregångarna var en av anledningarna jag tyckte det var så bra
Hoppas de får till en lika bra huvudkaraktär som i första. Gillade verkligen Jin Sakai.
Han var verkligen fantastisk, och skådespelaren var toppen han med.
Hade hoppats på att dom skulle skippa open world delen och istället fokusera på en tajtare upplevelse, tyckte ettan var okej så länge en bara körde huvudstoryn, allt annat drog ner spelet.
Sedan hoppas jag mycket tid lagts på att göra ai:n betydligt smartare, kan ha varit någon av den dummaste jag stött på i ett modernt spel.
Det är klart dom kan det, betonade mest bara att faktumet att dom inte gjorde det i föregångarna var en av anledningarna jag tyckte det var så bra
Det är inte som de kommer lägga in aliens eller kattdräkter
Men att ha lite andra vapen och combat som inte egentligen användes på den tiden tycker jag är okej
Är mitt inne i Assassin's Creed Shadows nu, och blir fasen rejält sugen på att spela om Tsushima (har ju trots allt inte lirat dlc och PS5-remastern). Mer sånt här! Har fått blodad Nippon-tand.
Ojojoj vad jag längtar! Säkert inte min sambo. Men denna runda slipper hon ju i och för sig att jag igen går runt i två veckor och ber henne kalla mig Jin Sakai. Det gläds hon nog över.
Haha, fantastiskt ändå!
Hade hoppats på att dom skulle skippa open world delen och istället fokusera på en tajtare upplevelse, tyckte ettan var okej så länge en bara körde huvudstoryn, allt annat drog ner spelet.
Sedan hoppas jag mycket tid lagts på att göra ai:n betydligt smartare, kan ha varit någon av den dummaste jag stött på i ett modernt spel.
Håller delvis med dig gällande open world-grejen. Antingen hade jag velat (som du) ha en tajt upplevelse, ELLER att den öppna världen känns mer levande och mindre artificiell. Får hoppas på det senare då, men har en känsla av att dom kan lyckas. Blev ju en sån jäkla framgång så resurser borde inte saknas.
En Bamseponny av folket
Jag har alltid tyckt att samurajer varit ganska tråkiga men Sucker Punch fick mig att böja mig en aning iom Ghost of Tsushima. Gillade verkligen världen de presenterade och karaktärerna i den. Gameplayet och framförallt fightingen var ju kanon.
Hade hoppats på att dom skulle skippa open world delen och istället fokusera på en tajtare upplevelse, tyckte ettan var okej så länge en bara körde huvudstoryn, allt annat drog ner spelet.
Sedan hoppas jag mycket tid lagts på att göra ai:n betydligt smartare, kan ha varit någon av den dummaste jag stött på i ett modernt spel.
Själv vill jag ju definitivt inte ha mindre öppen värld efter GoT. Jag vill ha mer!😄
Det är fortfarande ett spel och inte en simulering av verkligheten
Så de kan ta ut svängarna lite för att göra spel roliga som de ska vara
Eller hur! Har alltid tyckt att det är roligare att skjuta fiender än att använda svärd. Hoppas dom lägger till ljuddämpade pistoler.
Som du säger är det ju ett spel så varför ens förankra det i verkligheten.
PSN: OAKTHYR
Det är fortfarande ett spel och inte en simulering av verkligheten
Så de kan ta ut svängarna lite för att göra spel roliga som de ska vara
Alla gillar inte svärd som är dubbelt så stora som personen som har dem (Ja Cloud, jag tittar på dig och byggnaden du kallar svärd).
Vissa av oss gillade att första spelet var mer åt realistiska hållet.
Jag hoppas de gör realism med andra också, men det verkar luta mer åt anime-överdrifter.
I drank what?
Alla gillar inte svärd som är dubbelt så stora som personen som har dem (Ja Cloud, jag tittar på dig och byggnaden du kallar svärd).
Vissa av oss gillade att första spelet var mer åt realistiska hållet.
Jag hoppas de gör realism med andra också, men det verkar luta mer åt anime-överdrifter.
Fast ōdachi svärd fanns då och är ingen anime överdrift....
Fast ōdachi svärd fanns då och är ingen anime överdrift....
Vänta tills du ser dem dualwielda dem. Eller bara använda 1 hand som om det är gjort av papper. Då är vi tillbaka på animeöverdrift.
I drank what?