Hektisk gameplay-genomgång från Super Meat Boy 3D

Robot
Hektisk gameplay-genomgång från Super Meat Boy 3D

Det gäller att hålla tungan rätt i mun.

#Super-meat-boy-3d, #nyhetstips

Releasehästryttare

Grymt pepp på detta!

Medlem

Gött att det kommer till PS5 också

Medlem

Jag undrar hur många som har kört Sluggerflys utmärkta spel Hellpie som visar att de har gjort bra plattformande i 3d innan?

Medlem

Nog för att det ser skitskoj ut, men de krav som ställs på kontroll och miljöinteraktion för att detta skall komma i närheten av den precision man finner i 2D-föregångaren är liksom bortom alla rimliga gränser.

Jag ser det inte hända, men jag ser mig gärna motbevisas.

Testpilot

Vänta nu litegrann. "Som tidigare tjurrusar Meat Boy automatiskt framåt". Är det alltså en autorunner?
Har de inte lärt sig sedan tidigare?

Trots plattformare, och precisions plattformare är en av mina favoritgenrer - t.ex. Celeste, WIll you snail, The Messenger, Super Meat Boy med flera så dog allt intresse på fläcken.

Medlem

Ser en aning för svårt ut för mig.

Medlem

Autorunner? cringe

signatur

Den som vet vet.

Medlem

Autorunner. Haha, massiv flopp incoming.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Vänta nu litegrann. "Som tidigare tjurrusar Meat Boy automatiskt framåt". Är det alltså en autorunner?

<Uppladdad bildlänk>

Trots plattformare, och precisions plattformare är en av mina favoritgenrer - t.ex. Celeste, WIll you snail, The Messenger, Super Meat Boy med flera så dog allt intresse på fläcken.

Skrivet av Earthscum:

Autorunner? cringe

Skrivet av Freakon:

Autorunner. Haha, massiv flopp incoming.

Inte en autorunner enligt den här artikeln: https://www.gamesradar.com/games/platformer/15-years-later-su...

Skribent
Skrivet av Shadee:

<Uppladdad bildlänk>

Inte autorunner, det var jag som (lyckligtvis) fick det om bakfoten.

Medlem
Skrivet av Thundervic:
Skrivet av Jonny Myrén:

Glädjande!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Vad bra

signatur

Den som vet vet.

Testpilot

Härligt att läsa att det var ett missförstånd med autorunner, men vågar inte lita på någonting innan det finns gameplay på en köttpojke som står stilla.

1
Skriv svar