Världens snyggaste omslag – 32-delsfinaler (del 1)
Hur i h... kunde Deus Ex förlora mot mario3? DE är kanske inte tidernas snyggaste omslag men bra mycket mer estetiskt tilltalande än en gul blobb med mario på iaf. Trist att folk inte ens försöker rösta på det som är anyggast utan helt går in på vilket spel de tycker bäst om
Är du förvånad att ett Nintendo spel går vidare? Känns som FZ till stor del består av Nintendo fanboys
Är du förvånad att ett Nintendo spel går vidare? Känns som FZ till stor del består av Nintendo fanboys
Nä egentligen inte men jag gillar att krasha in i väderkvarnar
Jag är inget fan av dagens Nintendo men tycker att fodralet är klockrent i sin enkelhet.
Sen spelar nog nostalgin in för många.
Hur i h... kunde Deus Ex förlora mot mario3? DE är kanske inte tidernas snyggaste omslag men bra mycket mer estetiskt tilltalande än en gul blobb med mario på iaf. Trist att folk inte ens försöker rösta på det som är anyggast utan helt går in på vilket spel de tycker bäst om
Folk gillar väl olika tänker jag. Personligen gäspar jag åt alla trötta och generiska "monokromt ansikte i dunkelt ljus" och "monokrom ensam centrerad hjälte i motljus" som det går 13 på dussinet av. Hellre något ikoniskt färgglatt i sådana fall. Men det är ju min åsikt, inte facit.
Otroligt upprörd över World of Warcraft, annars röstade jag med majoriteten i övrigt.
Haha, samma, nästan triggered
Är ju 100% nostalgi, men är det ända omslaget som rör upp någon känsla bara genom att kolla på det för mig.
Tråkigt att GRIS åkte ut, det omslaget fick mig vilja börja måla igen. Blandning av Harmonisk/melankolisk och estetiskt tilltalande.
Gött att Elden Ring kom vidare, har den som tavla, känns ensamt/dystert, mystiskt och storslaget.
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Tråkigt att GRIS åkte ut, det omslaget fick mig vilja börja måla igen. Blandning av Harmonisk/melankolisk och estetiskt tilltalande.
Gött att Elden Ring kom vidare, har den som tavla, känns ensamt/dystert, mystiskt och storslaget.
Håller med, tycker att det var det lättaste valet.