Världens snyggaste omslag – 32-delsfinaler (del 1)

Medlem
Medlem

Den är omröstningen spårade ju totalt efter första ronden, många mycket snyggare omslag försvann och kvar är di fule.

Medlem

Så länge Castlevania vinner får ni rösta på vad ni vill.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Hur i h... kunde Deus Ex förlora mot mario3? DE är kanske inte tidernas snyggaste omslag men bra mycket mer estetiskt tilltalande än en gul blobb med mario på iaf. Trist att folk inte ens försöker rösta på det som är anyggast utan helt går in på vilket spel de tycker bäst om

Medlem
Skrivet av Komured:

Hur i h... kunde Deus Ex förlora mot mario3? DE är kanske inte tidernas snyggaste omslag men bra mycket mer estetiskt tilltalande än en gul blobb med mario på iaf. Trist att folk inte ens försöker rösta på det som är anyggast utan helt går in på vilket spel de tycker bäst om

Är du förvånad att ett Nintendo spel går vidare? Känns som FZ till stor del består av Nintendo fanboys

Medlem

Missade att rösta i omgång två men ni gjorde ett bra jobb. Ni röstade bara fel på ett omslag!

Medlem
Skrivet av DieZe:

Är du förvånad att ett Nintendo spel går vidare? Känns som FZ till stor del består av Nintendo fanboys

Nä egentligen inte men jag gillar att krasha in i väderkvarnar

Medlem

Otroligt, röstade som majoriteten i alla utom två omslag, har nog aldrig hänt förut 😅

Medlem
Skrivet av DieZe:

Jag är inget fan av dagens Nintendo men tycker att fodralet är klockrent i sin enkelhet.
Sen spelar nog nostalgin in för många.

Medlem
Skrivet av Komured:

Folk gillar väl olika tänker jag. Personligen gäspar jag åt alla trötta och generiska "monokromt ansikte i dunkelt ljus" och "monokrom ensam centrerad hjälte i motljus" som det går 13 på dussinet av. Hellre något ikoniskt färgglatt i sådana fall. Men det är ju min åsikt, inte facit.

Medlem

Otroligt upprörd över World of Warcraft, annars röstade jag med majoriteten i övrigt.

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Otroligt upprörd över World of Warcraft, annars röstade jag med majoriteten i övrigt.

Haha, samma, nästan triggered
Är ju 100% nostalgi, men är det ända omslaget som rör upp någon känsla bara genom att kolla på det för mig.

Medlem

Egentligen kan man väl hoppa direkt till finalen där Nintendo-kulten tar hem det åt Mario 3.

Medlem

Jävlar vad folk har röstat på sina favoritspel och inte vilka som är snyggast på riktigt

Medlem

Tråkigt att GRIS åkte ut, det omslaget fick mig vilja börja måla igen. Blandning av Harmonisk/melankolisk och estetiskt tilltalande.
Gött att Elden Ring kom vidare, har den som tavla, känns ensamt/dystert, mystiskt och storslaget.

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Tråkigt att GRIS åkte ut, det omslaget fick mig vilja börja måla igen. Blandning av Harmonisk/melankolisk och estetiskt tilltalande.
Gött att Elden Ring kom vidare, har den som tavla, känns ensamt/dystert, mystiskt och storslaget.

Håller med, tycker att det var det lättaste valet.

12
Skriv svar