Inaktiv

att blizzard aldrig lär sig. Det är aldrig klart i tid. Att dom inte bara går ut med att servrarna kommer vara tillgängliga på torsdag pga. en stor patchning. Nej, istället ska dom säga en tid som är omöjlig att hålla (tids optimism)...blizzard må göra bra spel, men planering och kundhantering är dom inte bra på.

Medlem

Deamonic typ samma sak i alla mmorpg jag spelat, när det patchas så vill alla komma online direkt och allt total crashar eller så funkar inte nåt. Inte bara blizzard som gör sånt... men dem borde skippa den exakta tiden ja då skulle inte alla försöka exakt klockan 12 och crasha systemet

signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Gör som dom flesta redan gör, vänta tills imorn.

Bara dom som är riktiga WoW fanatiker (som mig ^^) vill få igång det direkt

Medlem

Det hade iaf varit kul att få spela på utsatt tid nån vecka iaf. Suger ganska hårt att man får vänta timma efter timma för att de inte klarar av att planera nere i frankrike. Hela bunten ser väl på fotboll nu oxå.

signatur
Inaktiv

Suttit med blizzard downloader sen kl 12,10 idag och just nu sitter jag fast på 96% -.-...så surt

signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Hann spela 30 min nu innan första serverkrashen.

signatur
Inaktiv

Hatar verkligen nerladdningen av patchar, alltid samma visa, det tar 10 min upp till 96 % sen stannar det. Min har stått på 96 % en timme nu!Jag som vill spela

Inaktiv

Är det bara jag som uppmärksammat att patchen nästan jämt finns här på FZ, i det här fallet på första sidan

Medlem

Hehe, background downloader upp till 86% sen gick det segt. Iofs tänkte jag inte spela men det tog nästan 2 timmar att få hela...

Inaktiv
Skrivet av Ankan:

Hehe, background downloader upp till 86% sen gick det segt. Iofs tänkte jag inte spela men det tog nästan 2 timmar att få hela...

efter att ha suttit med den halva dan ocj fortfarande fast på 96% så såg jag länken på FZ på första sidan så jag tankade där på 2,5 min
Nästa stor patch tror jag ska vänta tills jag ser en patch här på FZ istället för att sitta med blizzard downloader hela dan -.-

signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

12
Skriv svar