Nya banor på gång till Call of Duty 4

Robot
Inaktiv
Nya banor på gång till Call of Duty 4

uuhhmm, har jag fattat det rätt...nya banor kommer till PS3 och X-box360, men inte till pc???? OM det är så så är man lite besviken :\

Medlem

håller med! och vart tog mitt ctf vägen? hade jag vetat att dom beslutat att "strunta i ctf" hade jag aldrig köpt spelet. idioter..... ;P


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

banrona kommer säkert till PC lite senare, för det är ju bara på konsolvarianterna dom kan tjäna pengar på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

klart dom kommer till pc , infinity säger ju själva att de är deras favorit plattform , nu vill dom nog bara tjäna lite pengar på att släppa dom till konsol först , som molotov sa.

Skrivet av predator:

klart dom kommer till pc , infinity säger ju själva att de är deras favorit plattform , nu vill dom nog bara tjäna lite pengar på att släppa dom till konsol först , som molotov sa.

Ja om inte annat är det ju bara att modda själv. Om man inte har lust att vänta på fan-made kartot


signatur
Medlem

Brukar ju vara så iaf på Boxen att de släpper till en viss kostnad först för att ngr månader senare bli gratis. Då lär de nog dyka upp till pc också.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Götta, ett givet köp till spelet jag spelar mest av alla mina spel.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Vi PC spelare då?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

hahah fan va nice älskar mitt CoD 4, i got time baby

Medlem

Givet köp (för det kommer att kosta pengar). Ett av förra årets absolut bästa spel imo.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Ja det här att inte ge ut till PC verkar hålla i sig. Det är nya tider...för var det tvärt om.
Vad det gäller CTF så finns ju Sabotage vilket är ganska likt.

Medlem

Bra att det kommer fler banor. Hoppas att det är gratis på Playstation Store bara.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Bra att det kommer fler banor. Hoppas att det är gratis på Playstation Store bara.

Om de tar betalt blir jag riktigt arg pga allt jävla strul

Medlem

mindre än 100 kr är ju småpengar...det är ju vad alla map packs har kostat innan på xbox

Medlem

Hur är försäljningen på PC gentemot konsollerna, antar att det påverkar lite hur det prioriterar arbetet.

Medlem

Hoppas "Winter crash" kartan kommer till 360:)

Medlem

Nya banor behövs snarast för det typ bara 4 banor som faktiskt är bra och vissa banor tex shipment och countdown.. vafan tänkte dom där
Att släppa till konsoll först ger ingen fördel dom borde släppa allt sammtidigt för dom som spelar på 360 och Ps3 kommer ändå att köpa dom och dom på PC kommer ändå inte att vilja betala för dom vare sig nu eller senare.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Inaktiv

Come on.. Please, säg att det är på PC också


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Goddammit vad nice!!!

håller med, det är lätt bästa spelet förra året... kanske bland de bättre fps jag nånsin spelat i mp faktiskt.. skulle vara call of duty 1 som matchar...

dessutom skulle de behöva släppa en patch för att fixa till småglitches och andra störiga moment faktiskt...

(snackar till xbox då)

1
Skriv svar