Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

GameRah uppmanar läsare skicka låtsasbajs till Sony

Robot
GameRah uppmanar läsare skicka låtsasbajs till Sony
Medlem
GameRah uppmanar läsare skicka låtsasbajs till Sony

SKICKA BAJSET!!!

Medlem

Varför inte riktigt bajs, är ju lättare att få tag på...


signatur

<3

Medlem

Njae lite hänsyn till stackarna som leverera sakerna till Sony får man väll ha : P ...


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Sony förtjänar det.

Medlem

Det vore bättre för miljön om de skickade biologiskt nedbrytbart bajs


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag tror att vissa skickar riktigt bajs ocksÅ;)

Medlem

Undrar om Krystis gör beställningsjobb?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Så man skickar in pengar till GameRah, som då köper "en fake-korv" och skickar åt en? Kan inte låta bli fundera på om ngn på GameRah har kontakter med skämtartikel tillverkarna ... provision, någon?

Medlem

Om ni läser det som står, så skickar de även en lapp med ett privat medelande från er.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av urken:

Varför inte riktigt bajs, är ju lättare att få tag på...

Dont punish the messanger...

Medlem

jävligt omoget säger jag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bra grej. Hoppas de lyckas!


signatur

system: online

Medlem

Tycker det verkar oerhört löjligt, sluta attackera sony.

Dom gör faktiskt fantastiska produkter lika så nintend och microsoft.


signatur

Nämen!

Medlem

Dom får skylla sig själva om de är så ignoranta emot oss i EU...alla andra har fått tillgång till ps3 men vi ska få vänta oehört längre än alla för att få tag på den!
Det ju dom som hade börjat med att kasta ned oss i "bajs-gropen" vi kastar bara tillbaka lite isf!
Jag blir ju ARG! blir inte ni det?!

Medlem
Skrivet av Nimman:

Dom får skylla sig själva om de är så ignoranta emot oss i EU...alla andra har fått tillgång till ps3 men vi ska få vänta oehört längre än alla för att få tag på den!
Det ju dom som hade börjat med att kasta ned oss i "bajs-gropen" vi kastar bara tillbaka lite isf!
Jag blir ju ARG! blir inte ni det?!

Word.

Medlem

Blir inte arg, visst det är synd att dom skiter lite i oss europer. Men så är det också så att vi har inte vissat det största stödet till PS3, vi har sågat och sågat och sågat den. Största delen av europa har ju fan sagt, "den är för dyr" "köper xbox360 och wii" istället. Se bara här på forumen, så fort ps3 dyker upp så klagar ni. Nu när den verkligen inte kommer på ett tag, ja då blir nin förbannade? Ja visst det finns en hel del som väntat mer än ett år på den, Som jag. Men jag ser detta bara positivt. Ps3 kommer att bli buggfriare, förbättrad och samt ha flera lanseringstitlar till oss här i Europa när den kommer, kanske till och med lite billigare? Vem vet?. Tycker denna kampanjen sure, kan ses som en skoj grej. Men tycker det verkar lite "barnsligt" att hålla på så. Va fan lägg ihopa en namninsamling, och släng in åsiktter och skicka in tusentals brev samtidigt istället med missnöjda europeer. Samt funderar jag på om detta verkligen kommer att bli skickat eller om dom ser ett läge att tjäna lite cash... Är lite skeptisk och lite besviken på oss europeer som ska bete oss så här. Filmer kommer mycket senare ut på dvd här i sverige än vad de gör i USA, ska vi skicka bajs till Universal och sånt för det? Nej vi accepterar det.


signatur

Nämen!

Medlem

^-- Så du tror att dom sitter och läser vad vi skriver angående ps3an? Det är japaner, och mer fördomsfullt folk får man leta efter. Så det är antagligen att dom inte bara tror att EU gör någon skillnad och vi är vana vid att vänta år på saker från japan och US.

Medlem

Struggle grejjen är väl att europeer har köpt ca 40 miljoner ps2'or. Vilket är rätt bra med tanke på vilken befolkningsmänd vi har, det borde ju kanske ge dem en liten hint om att vi är stora kunda och vill ha det samtidigt som "alla" andra. Sen är det ju inte bara så att de har blivit försenat här utan det är deras generella attityd i ett antal utalanaden som får europeer att kasta bajs. "Européer köper endå så vi skickar till dem sen" etc.

Och angående universal så är det precis lika löjligt. Men det interesanta är att alla undrar varför vi européer piratkopiara så mycket. Känns inte som ett så stort mysterium igentligen. Välj mellan att köpa en film/se på bio legit om 3-6 månader eller ladda hem nu?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jo visst! Visst är det så att vi köpte många ps2, och allting sånt, visst är det skit att dom gör sådanna utallanden, men visst, även om dom inte gjort det uttalandet. Så hade vi köpt konsolen endå? Tror ni verkligen inte att ps3 kommer att sälja i europa endå? Visst det är ett skit sätt att säga så och sånt. Men ärligt vi kommer köpa en jävla massa ps3 endå. Visst dom kanske förlorar lite men dom bryr sig nog ärligt inte om det.

Drunken, det jag menade om du läser en gång till. Skicka brev till dom, inte email, utan samla ihop massor. Och skicka på samma sätt som "bajset". Vore inte det smartare? Och göra sin röst hörd än att skicka massa "skit" till dem? Och visa att vi inte accepterar på att bli hängandes på efterkälken. Jag hade lätt laddat ner en ps3 på nätet gratis om det hade gått, vem hade inte det? Precis som jävligt många sitter med windows vista och kör idag, även om det släpptes till Företgagare idag och, till privat den 30 januari, jag är en själv. och har 12 dagar kvar på mig att aktivera. Erkänner jag gott.

Sedan så tror jag itne dom sitter och läser exact vad vi skriver, men vad många säger i brachen många som talar "för" oss, sånna som pratar om konsumenterna och för våran talan. Tror du ärligt att våran negativa kritik och röstningar på tustentals omröstningar inte hörs? Vad tror du huvudsaken är till att boomerang kontrollen inte blev final? Jag var för bommerangen. Men jag tycker endå det är skönt att dom tog och "klev" tillbaka. Nu har det även ryktas om en framtida "sixaxis" med rumble, så Ja jag tror ärligt dom på ett eller annat sätt får höra kritiken vi uttalar oss om.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Nimman:

Dom får skylla sig själva om de är så ignoranta emot oss i EU...alla andra har fått tillgång till ps3 men vi ska få vänta oehört längre än alla för att få tag på den!
Det ju dom som hade börjat med att kasta ned oss i "bajs-gropen" vi kastar bara tillbaka lite isf!
Jag blir ju ARG! blir inte ni det?!

Nä jag blir inte arg, för vi kommer få bättre nättjänst än vad japanerna och jänkarna har nu plus att vi kommer ha ett större spelutbud, just nu så är det ändå inget spel som lockar så värst, CoD3 finns på 360n och Resistance kan jag vänta ett halvår för att få.

När vi står på tur så kommer de finnas många bra spel till PS3, som t.ex. MGS4(?), MotorStorm, Lair, Virtual Fighter 5, Heavenly Sword, The Getaway 3 och med lite tur så kommer UT2007 släppas.

Medlem

Brev i all ära, men en låtsasbajskorv säger mer än tusen ord. Ni som tycker det är omoget: var inte så jävla låtsasvuxna, och försök se det som en allvarlig gest med glimten i ögat.

Medlem

helt rätt, utan Europa skulle inte sony ha alla dom miljarder dom har idag i fickan.

Medlem

Vilken skitdålig idé:P

Medlem

men var det verkligen någon sanning i det att dom inte kunde producera tillräckligt många maskiner så att europa kunde få också ?

Sony har ju haft hur många år på sig som helst att få färdig Ps3, när var det ps2 kom ?
minst 4 år sen eller

Medlem

Haha skitbra idé, Sony - företaget som får mest skit från kunden. Sluta vara så jävla låtsasvuxna som en sa tidigare.

Skrivet av Mahone:

för vi kommer få bättre nättjänst än vad japanerna och jänkarna har nu plus att vi kommer ha ett större spelutbud

Försöker du vända det till något positivt med att vi kommer i sista hand? :> Det är ju uppenbart att när PS3 väl kommer så har också jänkarna och japanernas nättjänst och spelutbud ökat också....

Medlem

Knirk, erm det var itne särskilt genomtängt uttalande. Det är ju inte så att man börhar massproducera enheterna direkt utan det har varit många års utveckling. Och ja det verkar som om dem inte kan producera ps3'an tillräckligt fort men det är fortfarande en ganska grov planerings miss av sony.

Precis Cedric visst vi slipper kanske barnskjukdomar och dåliga release spel men det blir ju knappast bättre för att vi får den sen? De som redan köpt den får ju exakt samma sak, fast de får han lådan längre hemma...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

vadå inte genomtänkt ?
om nån inte tänker så är det ju sony,

kanske dax att tänka lite innan dom lovar att släpp ps3 överallt,
och inte bara stå som fån och säga hoppsan europa ni får vara utan för vi säger en sak och kan inte göra som vi sagt,

har dom ingen skam i kroppen ?

Medlem

Bomba dom med skit!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar