Omvänd till PvE

Medlem
Omvänd till PvE

Vad ska man hitta på att skriva idag då?

Fortsätter väl med wow-whinet. Enda jag tycker att jag kan. Joinade serverns näst bästa guild här om dagen. Vad ska man göra? Har inget direkt för mig på kvällarna, de har ganska okej raid-tider och så kommer det en snubbe som praktiskt taget drog in mig i guilden med lite övertalning. Tänkte att det som väntade mig var en plats på avbytarbänken den närmaste månaden eller så men lustigt nog så har jag redan gjort heroic slave pens på rekordtid som början vilket mina aningar om vad jag skulle pyssla med ett tag framöver men idag så drog de med mig till Gruul och han fick spö. Trevligt tyckte jag och tänkte att jag inte skulle få någon loot men min söta paladin officer tyckte att jag skulle säga att jag ville ha loot ändå. Riktig polare han. Fick dock inget men lika glad är jag för det.
Gruul var dock bara uppvärmingen tydligen och vidare forsatte vi till The Eye... eller vad det heter, Tempest Keep grejjet iaf och spöade på första bossen där lite men där fick vi bank ettpar gånger. Dessa tanks som inte kan göra som de ska... själv var man lite smått uttråkad och snodde typ 3 personers healing jobb. Orkar ju inte sitta och hela en person när man har full mana helatiden när man kan hela 4-5 och ändå ha full mana!

Får se vad som händer imorgon då. Blir säkert något kul. Är ju ändå ett år sedan man raidade på riktigt sist och det känns bra att vara tillbaka även om man måste ställa om sig att vid det och det klockslaget ska man vara ingame och redo att mosa monster istället för att sitta och slöspela och läsa saker på nätet samtidigt. WoW är nog det enda mmorpg:et som man behöver göra två saker sammtidigt i för att inte bli uttråkad sorgligt nog.

bla bla bla... bla bla. bla bla bla bla bla... bla bla.

Sova kanske.

#blogg


signatur

osv.

Inaktiv
Omvänd till PvE

you are my god


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar