I den uppdatering vi häromdagen [n=30513 skrev om] lovas åtgärder mot de buggar som frekvent utnyttjats i spel på nätet av Valves stortitel #Left 4 Dead. Nu är den här och listan på ändringar är välmatad. Pc-spelarna får uppdateringen omgående via Steam, medan Xbox 360-spelarna väntas få ta del av förändringarna först om ett par veckor.

General
- Fixed Survivors being able to climb surfaces marked for versus infected only.
- Fixed a class of SurvivorBot bugs dealing with rescuing downed players.
- Players can no longer grab ladders while flying through the air after a Tank punch.
- Shooting near a car with an alarm that has already fired the alarm will no longer make chirping noises.
- Improved loading time.
- Fixed mini-gun physics exploit.
- Fixed propane tanks (and other physics objects) causing players to fall through elevators.
- Fixed rare achievement bug issues.
- Fixed several map exploits.
- Fixed various match making issues.
- Fixed NAT traversal issues.

Versus Changes
- Added HUD elements to show status of other infected players.
- Changed color of infected player name in chat to red.
- Fixed exploit where players could spawn infected bots
- Fixed instance where a Survivor changing to the infected team would be attacked by infected bots.
- Normalized special infected melee damage.
- Made the following client commands cheat protected: "Kill" and "explode".
- Fixed exploit where infected players could run away and teleport back to gain health.
- Players can only change teams once per map.
- Players can't change teams while other players are still loading.
- Tank spawns at the same % through the map for both teams in versus mode.
- Made the Tank and Witch spawn directly on the escape route.
- Increased chance of getting the Tank or Witch.
- Fixed team swap issue.

Hunter
- Easier to pounce a Survivor who is meleeing.
- Increased Minimum damage a Hunter pounce does.

Smoker
- Fixed Smoker tongue tolerance.
- Smoker now has to be killed or the tongue destroyed for the tongue to break.
- Survivor's cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging
- Tongue attacks that fail to paralyze or hang a Survivor will use the shorter ability delay timer.
- Fixed cases where the ability timer was not using the correct time.
- Fixed case where you could point at a Survivor but not register a tongue hit
- Fixed Smoker tongue not targeting and landing properly through PZ ghosts.
- Smoker tongue does damage every second while dragging paralyzed Survivors.

Tank
- Bashable objects now appear with a red glow.
- Tanks hitting a car with an alarm disables the alarm permanently.
- Tank frustration timer is only reset by hitting Survivors with rocks or fists.
- Reduced autoshotgun damage against Tanks.

Witch
- Witch spawns at the same % through the map for both teams.
- Avoids spawning within a certain % of the tank.
- Fixed an exploit where the Witch could be woken up and tricked into attacking Survivors.

jag ser ingen "new campaign added" så ja antar att denna patch inte kommer fixa problemet med L4D, tyvärr. 20/01 Tack så mycket! Det funkade! :) 19/01 Pröva att gå in i Options > Video och stäng av alternativt slå på Multicore Rendering. Det har hänt rätt ofta att det brukar vara problemet. 19/01 Jag tycker den röda infected-färgen är lite för färgstark, annars bra update. 18/01 Fixa server sökandet är prio nummer ett, Sen dom två andra kampanjerna i versus mode vill vi ha! 17/01 Kolla så inte V-sync eller sync every frame är på(osäker på vilken) Det gjorde så att min börja lagga men nu funkar det fint 16/01 Min burk ser ut enligt följande: AMD Athlon 64 X2 6000+ XFX Geforce 9600GSO 384MB 3072MB RAM Tycker ju inte att det borde lagga med dem speccsen, men jag vet inte :S. Finns det något känt problem med kortet som jag har? 16/01 Eller så löser man det temporärt med att lagen turas om vilka som börjar som survivors. Förvisso får ett lag börja först en gång mer (5 rundor), men då blir det åtminstone klart mer rättvist. Kul att se att smokern blivit riktigt bra nu, tidigare var... 16/01 De borde fixa så att om ena laget möter tank med tier2 får andra laget möta honom NÅN gång efter att de fått tier2 (dvs lite slumpat). 16/01 Det är ju dock i linje med att vapen spawnar på samma ställe. Det är på ett sätt lite imba att ena lagen har t2 vapen och det andra bara t1 när dom möter tank. Tycker AID är lite sned i versus och det är ju bättre om det är helt jämnt, dock lite synd... 16/01
Skicka en rättelse