Det är inte bara Sony som har en Harrison, på #Nintendo of America finns också en. George, som han heter i förnamn, är företagets nästa starkaste man efter Reggie Fils-Aime. Wired intervjuade nyligen Harrison och att påstå att han är full av självförtroende och tillförsikt inför framtiden är ingen överdrift. Bland annat tror han att de under den nuvarande generationens konsoler kan stå för 50% av försäljningen:

We also have a belief that we can be, of this lifecycle, 40-45% of the hardware that's being sold. And that would be a phenomenal increase for us over the GameCube era. But on the other hand, we could get over 50%. And a lot of that depends on what our competitors do.

En bidragande orsak till detta är #Microsofts och #Sonys oförmåga att förstå sig på Nintendos kundgrupp. De har försökt att slå sig in på den med både spel och hårdvara utan att lyckas.

For last year's E3, at the last minute, Sony rushed out their Sixaxis controller as an effort to respond to the Wii remote. We saw Microsoft roll out Viva Piñata as their killer app for the Pokémon set. And neither of those worked really well. Part of it is, I think it's not in their DNA. They're really good at reaching a certain customer, and have a real difficulty understanding how we succeed with the customers that we have.