Tävling för dig med Warhammer Online-sug

Inaktiv

Själv så håller man på med Warhammer IRL med brosan. Har haft några avbrott men ska beställa lite färger sen blir det dags att måla om dom

High Elfs FTW

Hoppas kunna vinna denna tävling nu då

Medlem

Lycka till gubbar.

Var ett stort fan av deras förra spel (för att inte ge ett svar på frågan) så jag hoppas innerligt WAR blir bra... vilket jag tror det blir ^^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

fan vad jag längtar.. ska bli riktigt skoj att testa..

Medlem

Längtar verkligen Får hoppas att man vinner. Förresten, jag läste någonstans att det är Open Beta den 7:e(?) September. Är det korrekt? Kan alla spela då?

Medlem

Ni andra behöver inte vara med alls, mitt svar är så bra att jag kommer vinna alla 10 spel

Medlem

Nej bara de som beställt CE boxen eller beställt spelet över EA shop. Punkt slut, alla frågar detta hela tiden inte så svårt att ta reda på faktiskt.

Medlem

Tur att jag hållit på lite med Warhammer tidigare då, så jag vet hur man målar dem

Har spelat i closed beta och tänker spela live också. Frågan är bara hur jag får tag på spelet ^_^ *håller tummarna*


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem
Skrivet av qweex2:

Tur att jag hållit på lite med Warhammer tidigare då, så jag vet hur man målar dem

Tror det kvittar, om jag tolkat rätt så var de mest ute efter roliga svar på den frågan

Medlem
Skrivet av LeeWander:
Skrivet av liath"[quote="LeeWander:

Squig eller sorceress kan ej bestämma mig,,

Sorc

ok varför? jag vill inte bara ha den som är bäst utan roligast :P[/quote]

Tror att Sorcen är roligare. Högre crits och mer crits ;). Passa dig bara för Dark Magics backfire.

Medlem

Woha hoppas jag vinner ett exemplar, har verkliegn inte råd att köpa de men vill så gärna, de är ju Warhammer!

Inaktiv

Då har man svarat, håller tummarna.

Inaktiv

Jag har redan förhandsbokat, men baran den vanliga versionen, CE boxen är ju fylld med allt möjligt godis

Lycka till, alla tävlande!


signatur

All men are cremated equal

Medlem

RvR verkar otroligt lovande, tittare på filmer på youtube och blev såld direkt av all högintensitets mass-PvP.

Inaktiv
Skrivet av Weyzer:

Ville bara påpeka att fråga två inte stämmer, Mythic har sagt att det inte kom med i spelet sist och slutligen.

Det kanske inte behöver vara med i spelet heller

Skrivet av John:
Skrivet av Florrpan:

Hade varit roligt om man kunde tävla också, går ej att markera alternativen eller att skriva i sista frågan, någon som har en lösning?
använder FF 3.

Det är roligt att det kommer minst en sån här kommentar varje gång vi kör en tävling.

Det finns en stor gul ruta som upplyser dig om att du inte har någon postadress ifylld (gata, postnr, ort) och att du inte kan tävla innan du fyllt i det.

Snart kommer jag ta och göra den där rutan illröd och blinkande, det verkar som att det är vad som krävs. :\

Ha Ha Ha ledsen att behöva påpeka det men folk ser inte skyltar. Du får nog lägga nått oljud ur högtalarsystemet till blinkandet oxå 8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Klart man vill testa det, man har varit i Beta kö i flera år. Men med sin vanliga tur så får man väl vänta på att det kommer en 10days test senare nästa år evt.

Medlem

Tänkte boka men jag väntar nog ett tag till.

Håller mina tummar !

Witch Elf eller Marauder blir det för mig !

Medlem

Giv ett Daoc 2 istället

Medlem

Trevligt att vinna något som man måste betala för

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av qweex2:

Tur att jag hållit på lite med Warhammer tidigare då, så jag vet hur man målar dem

Tror det kvittar, om jag tolkat rätt så var de mest ute efter roliga svar på den frågan

Tragiskt men sant...alltid korta "kassa" skämt som vinner.
Men men jag är inte juryn så vad jag säger spelar ingen roll.
Hoppas få att dom kör på seriösa fronten denna gång iaf


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av LeeWander:
Skrivet av liath"[quote="LeeWander:

Squig eller sorceress kan ej bestämma mig,,

Sorc

ok varför? jag vill inte bara ha den som är bäst utan roligast

Tror att Sorcen är roligare. Högre crits och mer crits ;). Passa dig bara för Dark Magics backfire. :D[/quote]

okej! det står mellan sorc warrior priest eller squig. det beror på vad min kompis kan komma på ^^

Medlem
Skrivet av Loxus:

Trevligt att vinna något som man måste betala för

Men för fan väx upp.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Warhammer Online! Ser ut som WOW och är som det, vem vill inte spela som ett monster!?

Da boyz are gone stomp ya!

WAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Inaktiv
Skrivet av Loxus:

Trevligt att vinna något som man måste betala för

Aww, snutten.. ville inte mamma betala din månads-kostnad?

Inaktiv

Ja lycka till, mig själv! Skulle vara trevligt att vinna något för en gångs skull.

Medlem

jag vann 10,000 BC dvdn.. men det är nog än skitfilm så jag har ej sett den :S. hoppas på vinst nu!

Medlem

WAR verkar bli för j*vla roligt så ja hoppas på en vinst


signatur

0lo0l

Medlem

Sådär. Då har man svarat rätt på alla frågor och skrivit bästa motiveringen till varför man ska vinna. Hoppas nu bara FZ tycker detsamma, höhö!


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av SwedishChaos:

Tyckter att det borde vara lite mer och svårare frågor...

Det där kunde man ha googlat på 5 min..

Vad spelar det för roll?

Tycker du det är för lätta nummer i lotto också eller?

Nu är ju lottospelet baserat så att man ska kunna förutse resultatet av en dragning i förväg och själva idéen är att man ska chansa och se om man vinner.

När det är frågor som baseras på fakta så är det en helt annan sak.:up:

Medlem

Du hade lika gärna kunnat chansa på de olika svaren också

Det är igentligen inte så viktigt om du kan kolla upp svaren eller ej. Dom drar ju vinnaren sen i vilket fall som helst.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar