"Battlefield Heroes redan släppt"

Robot
Medlem
"Battlefield Heroes redan släppt"

Så vart kan man delta i betan?

Inaktiv

vet inte, kollade sidan nu o dom har precis haft tre tävlingar där man kunde vinna keys...missade dom

hursomhelst..testade det hos en kompis för någon månad sedan o det var riktigt kul, däremot bara en karta verkar det som, någon som vet om det kommit något mer innehåll? maps, vapen eller nåt iaf?

Medlem

Jag fick min nyckel efter att registrerade mig på http://qaboss.com/ Men jag har inte kvar länken till var man registrerade sig...

Jag har provat det men eftersom jag jobbar i Indien just nu och har en kass laptop med kass uppkoppling så var det ingen rolig upplevelse. Jag ser fram emot när jag får prova det på riktigt om ett par veckor!

Edit: Det var denna nyhet som jag reggade mig på: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=25072

Men länken verkar inte fungera längre.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas att man får vara med i betan INNAN den blir för stor och "oexklusiv"... Själv har man ju varit med i diverse stängda betor och det känns ju utan att skryta en aning mer exklusivt att sen spela det "riktiga" spelet så att säga

Medlem

har betan sen en tid tillbaka, dock inte blivit så mycket lirande.

Medlem

Ett av de få spelen jag ser fram emot, verkar riktigt skoj.

Medlem
Skrivet av Aresz:

vet inte, kollade sidan nu o dom har precis haft tre tävlingar där man kunde vinna keys...missade dom

hursomhelst..testade det hos en kompis för någon månad sedan o det var riktigt kul, däremot bara en karta verkar det som, någon som vet om det kommit något mer innehåll? maps, vapen eller nåt iaf?

Sign up till betan har vart stängd ett bra tag nu.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Har varit i betan i någon vecka. Inte särskilt roligt spel.

Medlem

"Battlefield Heroes är en onlineshooter som blir gratis att ladda hem och spela. "

Trodde man körde det i webbläsaren?

Medlem

man laddar ner det och installerar det , betan tar typ 250 mb. I alla fall så är det inte specielt kul , man tröttnar ganska snabbt. Fast , det är ju gratis

Medlem

vad är hans defination av hardcore spelare

Medlem
Skrivet av metro swe:

Så vart kan man delta i betan?

Ditåt? ------------------>


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Är det inte keycode i betan?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

fan vad jobbigt -.- vill ju kunna ladda ner dirr och lira!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

ska bli skoj att testa - verkar dock som ett spel som är roligt 20min å inte mer.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

ska bli skoj att testa - verkar dock som ett spel som är roligt 20min å inte mer.

Har spelat betan i 35 timmar, men jag kanske är lättroad.

Btw, jag har några betanycklar liggandes, nån som vill ha? (skicka ett PM med din mailadress)

OK, nycklarna e slut.
Nu ska jag bara spendera natten med att radera PM....

Medlem

Låter som ett bra sätt att mista spelare på. Att jaga beta-nyklar är iaf jag på tok för lat för när det gäller ett sånt här litet och mindre intressant spel.

Medlem

Om det är någon annan än henx som har någon betanyckel till övers så skulle jag vara mycket glad om jag fick en


signatur

4173 7437 3674 5870

Medlem

finns väl ingen som ens skulle tänka sig tanken att hägna på låset för dedär spelet, är ju tom sämre än bf2142, och då är det rejält dåligt

Medlem

Dags att de släpper det nu

Medlem
Skrivet av Katana:

finns väl ingen som ens skulle tänka sig tanken att hägna på låset för dedär spelet, är ju tom sämre än bf2142, och då är det rejält dåligt

hah, såpass? Tycker mig läst en del väldigt positiva grejor.

Medlem
Skrivet av rolle90:

ska bli skoj att testa - verkar dock som ett spel som är roligt 20min å inte mer.

Detta påståendet kanske stämmer.

Mer än så säger jag inte.

Medlem

Har varit med i beta, spelat sammanlagt kanske 2 timmar. Spelet är inte så underhållande som jag förväntat mig efter alla trailers.

Medlem

misslyckat spel...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ni är medvetna om att ni bryter NDA när ni yttrar er om spelet här.

Inaktiv
Skrivet av Mahlberg:

Ni är medvetna om att ni bryter NDA när ni yttrar er om spelet här.

Ingen bryr sig om NDA. Att bryta mot NDA är som att struna i lagen om bilbälte då man ska köra till affären och handla.

En struntsak med andra ord.

Medlem

Någon med nyckel som vill dela med sig till en gammal BF 1942 räv?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Katana:

finns väl ingen som ens skulle tänka sig tanken att hägna på låset för dedär spelet, är ju tom sämre än bf2142, och då är det rejält dåligt

hah, såpass? Tycker mig läst en del väldigt positiva grejor.

mhm, såpass.. spelet har på tok för barnslig stämpel.. 10-13åringar kommer nog att älska det, men är man det minsta seriös och har lirat fps förut så känns det.. njaäää.

Medlem

Har kört det här i 3-4 veckor nu och jag gillar det. Passar mig bättre än TF2, som inte kan låta bli att jämföra med.
Det är underhållande spel där lagspelet ofta funkar bättre än i vanliga BF, sen är det kul att göra en custom gubbe! (det finns mycket all välja på)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

12
Skriv svar