stora, billiga musmattor

Medlem
stora, billiga musmattor

ahh ni fattade?:) nån som kan ge tips på en stor musmatta men billig i pris. jag vill inte pröjsa typ 300 spän på nån matta, det vill ingen förutom fragbite brats

Edit: vad är bäst för en logitech mx510? hårda mattor eller mjuka?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Jag köpte en stooor matta för typ 300. Är det dyrt? Den är väldigt bra. En Razor tror jag.
Vad vill du betala då?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

typ 200 är ett rimligt pris. men finns det stora mattor i den prisklassen eller måste jag betala mer? just nu har jag den där skitbilliga, runda musmattan från IKEA:)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

Q-Pad CT finns ju i nån dunderstor variant. Jag har medium och den är lite större än Icemat V2. Large är förmodligen löjligt stor och går loss på under 300 kr skulle jag tro.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

ALLSOP gigapad från maxfps t ex.........riktigt skön matta som jag kör med jämnt.

Använder mx518 till den klockrent.

Medlem

ALLSOPEN kostar iofs 239 + frakt.

Inaktiv

Steelpad QcK+ väldigt stor, billig matta 149kr, finns också i tjockleken 6mm och då heter den Steellpad Qck Heavy och kostar lite mer 219kr.
Tycker inte det är världens bästa matta men den är ju helt ok och rätt billig. Min bror har den och han gillar den. Ifall du köper den skulle jag tipsa om ett par skates/glidez till

Medlem

Se om du kan få tag på en www.generalsnus.com underlägg till matbordet. Dom funkar skit bra som musmatta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Har också en Logitech-mus och den fungerar utmärkt till min fUnc sUrface 1030 (hård). Den kostar ca 238 kr, inte allt för mycket.
Har aldrig haft några problem med den (om det nu skulle gå). Går självklart och diska m.m.


signatur

snestreck woicer

Medlem

Kolla in www.maxfps.se där har de alla möjliga musmattor.
Finns en hel del inom den prisklassen du letar i som är stora. Steelpads Qck serie som nån nämde innan men också Ulti-mat Breathe finns i en hel del storlekar till riktigt bra priser. Även klassiker som Allsop finns i större storlek "GigaPad".
Eller kanske Corepad Eyepad.
Som sagt ta en koll där.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Nämnda Corepad Eye-pad borde passa, har en XL som är 45*40cm. Tror jag gav 150kr för den.

1
Skriv svar