Druid och account...

Inaktiv
Druid och account...

I november så transferrade jag mina chars till en pve-server innan jag la ner WoW och det slutade met att jag slutade spela helt och sålde accet men har fått suget tillbaka men orkar inte levla upp nån ny (har ett nytt acc men som sagt, orkar inte ) så jag undrar om det finns sån som har en drudde att sälja, helst 58-60, på hordesidan och på en pvpserver.

Eller om ni har nån polare som har slutat och vill bli av med det, gear spelar ingen roll, det är levlandet jag vill slippa. Sen kan ni bespara mig med tjafset om att det inte är tillåtet enligt EULA etc, jag vet!

Ett krav till, ett stort PLUS är om den som har ett acc är om ni bor i Örebro med omnejd, sörmland funkar med, är där i trakterna rätt ofta, möter helst personen face to face så att säga, känns bäst så!

Over and out......

Medlem
Inaktiv

Har kollat där, finns inget där av intresse....

Medlem

Gå in på en server, vänta på goldspamms, gå in på sidan, hyr deras powerlevling, vänta 1 vecka, börja spela...?

Det funkar, hade en i mitt gille som gjort det, men jag kickade honom för det ^^ För de som spelade åt honom ninjade vissa saker i en instance och fick tonvis med klagomål mejl och /w spamm ^^ De är grymt snabba 25-60 på 5 dagar

Personligen är jag emot det, men det är väl billigare än att köpa ett account, tror han payade 700kr. Vet inte sidan och skiter i det ^^


signatur

- PiDuT

Medlem

Problemet är väl om de kör glide eller något skit... Kul om du får ett konto levlat och så dyker det i en massmosning från blizz 6 månader senare :/

Inaktiv

Jo vill ju inte anlita powerlevelling så jag får bita i det sura äpplet och levla upp en charjävel till då

Inaktiv

el så levlar du via en sån där guide. vet en som levlat enligt brian kopps guide, det gick sjukt snabbt. fast det är för allies. den enda jag fann för horde (som går till 70) är denna.
http://www.wowhints.net

1
Skriv svar