Nya jetkärror till Ace Combat 6 släpps imorgon

Robot
Nya jetkärror till Ace Combat 6 släpps imorgon
Medlem
Nya jetkärror till Ace Combat 6 släpps imorgon

Idolm@ster! <3

Medlem

Nu börjar det gå till överstyr. De sämsta jag sett. Ush.

Medlem
Skrivet av GDJb:

Nu börjar det gå till överstyr. De sämsta jag sett. Ush.

eh, utveckla plz...?

Inaktiv

flygplanen finns ju...vad har gått överstyr?

om jag inte tar fel är det en tomcat och nån rysk mig-kärra

Medlem

Han menar nog mangamålningen

Tycker det är rätt roligt :D.

Det är knappast en simulator för den allvarliga utan arkadlir? DÅ passar det nog med sånt haha. Inte för att jag skulle nånsin flyga med flygplan med såna dekaler men måste nog vara kul att skjuta ned de haha

Nej men det är säkert kul i 10 minuter sedan bara tråkigt och löjligt faktiskt fast kanske passar i just det spelet..inte vet jag.

Medlem

Håller med det är verkligen skitlöjligt med mangapiss på planen vore väl häftigare med lite camos?

Medlem

jag tänker snarare "äntligen".

tycker personligen att det är fantastiskt roligt när företagen vågar göra nya och obeprövade saker utanför de ordinära ramarna. att placera söta mangamotiv över hela stridsflygplan måste nog vara det mest fantastiska som hänt spelvärlden på flera dagar.

Medlem

Varför kan inte 'riktiga' flyg-sim vara så grafiskt underbara? >->


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Håller med det är verkligen skitlöjligt med mangapiss på planen vore väl häftigare med lite camos?

Om de hade satt hulken där istället, skulle du blivit glad då då?

För övrigt är det inte ovanligt med sånadär designs (på militärflygplan kanske det är det iofs ).

http://img246.imageshack.us/img246/8656/dsc0451fb7.jpg

Tagen förra sommaren.

Medlem

Brutalt snyggt. 8) Även mangaplanet.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Håller med det är verkligen skitlöjligt med mangapiss på planen vore väl häftigare med lite camos?

Vad fan ska du med camo till? Tänkt plantera planet i skogen eller?

Medlem
Skrivet av Shimo:

Varför kan inte 'riktiga' flyg-sim vara så grafiskt underbara? >->

För att riktiga flygsimulatorer behöver datorkraft till kampanj (om den e dynamisk som Falcon 4), och riktiga flygspel är oftast större spelvärld, datorkraft till att simulara en F-16 t ex till minsta detalj osv.

Skall tillägga at Ace Combat 6 är lite småroligt, men inte att jag betalar för ett nytt plan, drog ned Typhoon dock. Hade F-14 inte kostat något hade jag dragit ned den också. Tornado planet som man kan köpa ser dock riktigt coolt ut (som de gjorde under Desert Storm '91).

Inaktiv

Skulle garva ihjäl mig om jag var stridspilot och såg ett annat plan med manga på sig! Inte direkt avskräckande xD

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Joney:

Najs med Jas

det är ingen JAs 39 gripen du ser det är en rysk kärra.

btw så är det respekt att röja om kring i ett plan med Anime/Manga motiv ju!

Medlem

De har ju en hel serie med Idol-masters, vad nu det är. Även så är det väl strunt samma vad som är på planet bara det är bra. Ge mig ett bra plan så får du t.om lackera dit Brian Peppers på den


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av BlackBurn:

Håller med det är verkligen skitlöjligt med mangapiss på planen vore väl häftigare med lite camos?

Vad fan ska du med camo till? Tänkt plantera planet i skogen eller?

haha, fattades bara att en nöt skulle lägga den kommentaren ;P rätt många plan är faktiskt camouflagemålade...målningen behöver inte vara olika nyanser av grönt

http://img410.imageshack.us/img410/8383/mig29camo2rx6.jpg
http://www.af.mil/shared/media/photodb/photos/070215-F-7577K-...

vissa flygplan är faktiskt camouflagemålade i grönt bara för att man just ska kunna gömma dem i skogen...många av sveriges stridsflygplan är camouflerade på ett eller annat sätt

http://www.saabhistory.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/vi...

Medlem

Förr va de väl alltid gröna uppe på och gråa under....gröna för att plan ovanför har svårare att se dem mot marken och gråa för att det e svårare att se dem från marken..
men men nu för tiden har det nog ingen betydelse. viktigaste är nog qatt dölja värme och synlighet på radar?

Medlem

Vet nån om detta kommer till ps3?


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Detta spel har enligt mig 2 problem; 1, visserligen inte viktig men jag är rikigt förtjust i JAS 39 och 2, det finns bara på xbox 360. VARFÖR? >:(

Medlem

Jag förstår inte riktigt, kan man nu köpa plan via marketplace till AOC6 eller?:O Det vore väldigt coolt,

1
Skriv svar