Hellgate: London-patchen släppt

Robot
Medlem
Hellgate: London-patchen släppt

älskar nya melee-templar-animationerna <3

Medlem

vill ha patch för singelplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

vill ha patch för singelplayer.

Varför spela detta spelet i singleplayer? Totalt waste of time om du frågar mig.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av Night Hawk:

vill ha patch för singelplayer.

Varför spela detta spelet i singleplayer? Totalt waste of time om du frågar mig.

För att jag inte vill lägga ut penger för att spela online.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Stoooooor. Hoppas spelet går mer flytande på min dåliga laptop.


signatur

lootskin@hotmail.com

Skrivet av Night Hawk:

vill ha patch för singelplayer.

Det är ju gratis

Medlem

Exakt. Det är gratis att spela online.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av Night Hawk:

vill ha patch för singelplayer.

Varför spela detta spelet i singleplayer? Totalt waste of time om du frågar mig.

För att jag inte vill lägga ut penger för att spela online.

Förmodligen därför att vederbörande inte har ett stycke originalspel????

Medlem

Visst är det gratis, men det kostar om du ska ha "bättre" gear och sådant.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Visst är det gratis, men det kostar om du ska ha "bättre" gear och sådant.

Skrivet av skauninG:

Visst är det gratis, men det kostar om du ska ha "bättre" gear och sådant.

Nope, inte riktigt sant, inte än iaf.

Som det är nu ger subscriber bara access till en större bank, och vissa "event" items (som är helt värdelösa) och Stonehenge

Det var tänkt att "Elite" läget skulle vara subscriber only också, men det ändrade dom,
Vilket har lett till något av ett litet upror på subscriber forumet där subscribers ifrågasätter vad exakt dom betalar för igentligen.

Stonehenge var ett steg i rätt riktning, men spelet är långt ifrån "polerat", memory leaks, långa laddningstider, fps drops, och konstiga "inladdningar" när man öppnar inventory, m.m plågar fortfarande spelet.

Är ni sugen på att köpa, rekommenderar jag att vänta en 5-6 månader till och se hur långt dom kommit då.

1
Skriv svar