Trailer från Dawn of War - Soulstorm

Medlem
Trailer från Dawn of War - Soulstorm

Riktigt nice, vill ha!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

det som är riktigt bra med denna exp är att man inte behöver köpa tidigare expansions utan det räcker med denna

Medlem

har redan 2x av doW och Winterassault.. men hoppas dom kommer ut med ett billigt dubbelt pack till ^^

Medlem

fatta inte varför dom har med Sisters of Battle och inte tuffa Tyranids ..men expansionen lär väl bli fin iaf


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Ooh jag gillar Dark Eldars!

Medlem

Ge mig DOW 2.

Medlem

om dom balanserar om hela spelet vill jag ha annars tycker jag det ser rätt b ut..

Medlem

Jag vill minnas att dom uttryckte det att dom inte skulle kunna göra Tyranids rättvisa med den nuvarande motorn men visst hade det varit häftigare...
Men det kommer nog i DoW2!


signatur

Release: Q2 2008


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Vilken blir den andra rasen?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

vafan.. de har alla andra raser i hela 40k-universumet o de väljer dark eldar.. typ den fjantigaste rasen i hela spelet.. ett gäng goth-alver som skuttar omkring o ser emo ut. undra när Dark Imperial Guard eller Dark Tau kommer

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

fatta inte varför dom har med Sisters of Battle och inte tuffa Tyranids ..men expansionen lär väl bli fin iaf

Har de inte sagt att den nuvarande motorn inte skulle ge rättvisa åt Tyranids?

Medlem

orka att dom har använt samma musik i alla expansioner nu, och spelet själv. rätt trött på den där melodin

Medlem
Skrivet av Fifty:

Vilken blir den andra rasen?

sisters of battle . tyvärr


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv
Skrivet av wiklund:

vafan.. de har alla andra raser i hela 40k-universumet o de väljer dark eldar.. typ den fjantigaste rasen i hela spelet.. ett gäng goth-alver som skuttar omkring o ser emo ut. undra när Dark Imperial Guard eller Dark Tau kommer

Kanske för att de där du nämner inte är några officiella faktioner i WH:40K, Dark Tau har det funnits ett par rykten om det är allt, men Dark IG har du nog själv hittat på.

# Orks
# Chaos Space Marines
# Space Marines
Daemonhunters Ordo Malleus
Dark Eldar
# Eldar
# Imperial Guard
# Necrons
# Tau Empire
Tyranids
Witch Hunters

De markerade är redan med i DOW (räknat tom DOW:DC)
Vissa räknar även inquisition som en faktion.

Medlem
Skrivet av wiklund:

vafan.. de har alla andra raser i hela 40k-universumet o de väljer dark eldar.. typ den fjantigaste rasen i hela spelet.. ett gäng goth-alver som skuttar omkring o ser emo ut. undra när Dark Imperial Guard eller Dark Tau kommer

hahahaha fan va rätt xD!

Inaktiv
Skrivet av Bjaarn:

om dom balanserar om hela spelet vill jag ha annars tycker jag det ser rätt b ut..

Ehhh?
Alla BRA spelare på DoW anser att spelet näst intill är perfekt balansert så jag tycker knappast det argumentet till att spelet inte är bra håller...

1
Skriv svar