Quake Wars-demo släppt

Robot
Inaktiv
Quake Wars-demo släppt

Tackar och bugar

Medlem

Jag har läst kommentarerna. Det är exakt samma spel som BF2. Eller var det RTCW ET? Fast sämre. Och banan i demot suger.

Ska prova själv nu.

Medlem

wohoo, betydligt snabbare än andra alternativ tackar FZ


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

Kommer ni att lägga upp linux servern?

Medlem

Gött mos det märks att alla vill ha det

Antikvitet
Skrivet av cloud:

Kommer ni att lägga upp linux servern?

Ja, så fort vi får tag på den.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Då seedar vi lite här då. Håll tillgodo.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Torrentlösningen funkar bra, 1.7mb/s


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Det här var tyvärr inget vidare... *buhu* TF2 och FF kvar att hoppas på!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Har hört en massa skräp om ET:QW, fast jag är ju attans nyfiken om allt stämmer. Det ser ju ganska så ballt ut trots allt så man får la tanka å testa själv.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Inaktiv

Jag som tänkte lasta ner AA och så kommer detta, så måste man stå i kö för att ladda ner AA =P

Tyvär tycker inte min laptop om snygga spel xD

Medlem

Yay! ^^ Här ska testas. Visserligen är det säkert ett floppspel - men ändå.

Medlem

får se om det är så kul som det ser ut...


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Har ni inte testat det förrän nu, tänk på att den första timmen eller så kan vara VÄLDIGT kaotisk ifall ni hittat en någorlunda full server. Ge det någon timme åtminstone och försök att lära er förstå vad som står på runtkring er innan ni slänger det.

fue
Medlem

jag fick hem demot snabbare än fz, jag är snabbare än ögat ; - )

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Har ni inte testat det förrän nu, tänk på att den första timmen eller så kan vara VÄLDIGT kaotisk ifall ni hittat en någorlunda full server. Ge det någon timme åtminstone och försök att lära er förstå vad som står på runtkring er innan ni slänger det.

Instämmer. Jag ger en känga till den förste som wajnar om bristande teamplay på public.

Medlem
Medlem
Skrivet av peak_performance:

Har ni inte testat det förrän nu, tänk på att den första timmen eller så kan vara VÄLDIGT kaotisk ifall ni hittat en någorlunda full server. Ge det någon timme åtminstone och försök att lära er förstå vad som står på runtkring er innan ni slänger det.

mhm, tog ett par timmar innan man satte sig in i spelet och lärde sig tycka om det i betan, det var jag inte ensam om att tycka heller

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av peak_performance:

Har ni inte testat det förrän nu, tänk på att den första timmen eller så kan vara VÄLDIGT kaotisk ifall ni hittat en någorlunda full server. Ge det någon timme åtminstone och försök att lära er förstå vad som står på runtkring er innan ni slänger det.

Instämmer. Jag ger en känga till den förste som wajnar om bristande teamplay på public.

Håller med, sen kan det vara riktigt klurigt till en början, speciellt om man inte spelat Wolfenstein ET. Ge det mer än 10-20 minuter innan ni klagar.

Medlem

Är det bara jag som har 1 fps på low settings? jag har en dualcore 2.4mzh 2gig ram och ett Geforce 7950GT...

Medlem

stör mig dock på att de fortf inte lyckats få bort smålagget som finns där hela tiden. känns som att man har 25-30 fps fastän man har mycket högre, och pingen ligger inte heller löjligt högt :<

Inaktiv

woooh ska testa rajt awaj


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Inaktiv

Hmm 800-600 hur fan ändrar jag upplösningen

Inaktiv

hur ändrar man upplösningen ?

Medlem

Bara jag som inte kan starta det? Blir helt svart, sen ser man ett cmd-fönster där det står massa saker...


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Får ett grymt skönt Fatal Error när jag ska dra igång det. The OpenGL driver doesn't support wglChoosePixelFormatARB.

Någon som vet en lösning?

Har ett lagom kasst Radeon X1700 SE som kort.

Edit: Hmmm, hittade en fix på deras forum. Ska testa den.

Medlem

GL_ARB_occlusion_query
fick fel när jag skulle startat, har en laptop med ett ati radeon 1450

nån som har tips på hur jag kan lösa det? kör senaste ati drivisarna...

Inaktiv

får inte i gång det har radeon HD 2900 XT på Q6600 gick inte ens med dom nya drivisarna 7.9 ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_occlusion_query

Skriv svar