Halo 3 går guld
I'm the broken one who fixed it.
oh ser underbart ut, längtar
Halo är ett överskattat skit. Generic FPS-skit.
Ja, eller hur.
Det är för jävligt att man inte har ett jobb när det släpps så många bra spel till Xboxen
Edit: wow, kollade gameplaye-videorna som postades i tråden... Ser helt fantastiskt ut
Eller hjur, vill slå alla som säger "ueeh, Halo 3 ser precis ut som Halo 2!" med en pinne på smalbenet.. mest. ><
Håller med ReZnoR2k6 totalt! Så trött på war of the fanboys! Lägg ner istället, märker ni inte hur löjligt det är?? Sjung kumbaya istället, och ge varandra en kram. Och sen kan ni lira lite Halo3 coop istället, och ha skit kul. För det här spelet kommer bli så grymt, speciellt för oss halo fans. Älskar serien, kommer garanterat älska 3:an. Så kom inte någon och säg att spelet är överskattat! Enligt vem?? Enligt er som inte gillar det, men enligt oss som gillar det är det underskattat. Så det är helt bortkastat med tid att bråka om vad som är bra och dåligt. Alla ni som gillar Halo3, adda mig på xbox live. Heter samma sak där som här. Så lirar vi alla ihop!! Grejar någon skoj klan t.om... FZ Halo Klan??
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Självklart gick boxen sönder nu lagom till hösten, hoppas man får tillbaka den innan alla spel kommer ut
Min fungerar tyvärr fortfarande, så det betyder att den kommer gå sönder ett par dagar innan release.
Hehe, måste medge att det oroar mig lite också. Min är ändå den andra jag har, och den är nästan från "launch". Så det börjar bli dags nu snart för den att dö, och det lär ju bli under första Halo3 sessionen. Slår vad om det. Men förhoppningsvis så får man en ny då med bättre kylning. Tänker inte köpa en tredje.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Asså jag har inte läst alla inlägg men dom jag såg var typ näää förstår inte varför denna spelserie är bra et etc,, WHINE WHINE WHINE Halo 1 t,ex när det kom var bara så jävla grymt single player,, 2an var OK man hadde blivit mer van vad halo hadde att ge , men 3an Det kommer roxxor dina broxxor du som inte tror det blir något grymt lir lr du som säger spelserien är överskattad,, titta då på GTA om du vill klaga på överskattad spelserie, men ja låtsas som att jag inte sa något om GTA för då är jag lika illa som ni som klagar på HALO ^^
PS flame hur mkt ni vill jag läser typ detta forum 1 gång i månaden
Blivit en väldig massa wajn på wajn.
Person1: "Jag tycker halo är dåligt!"
Person 2:"Jag tycker DU/den här diskussionen är dålig!"
och nu kommer jag o säger:
"Jag tycker NI/diskussionen om diskussionen är dåliga"
Kul med halo3, förbeställde Legendary edition för många månader och ska nu börja förbereda en hyllplats till lillhjälmen ^^