Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Nya bilder från Postal III

Medlem

dedär skumma vapnet verkar.. ja.. underhållande... bara bilden får en att skratta

Medlem
Skrivet av hansen:

Vad tusan är det för hund-varg-tiger vapen han tycks hålla i?
Motorsåg alá postal?
dvs, en hund som tuggar på allt framför? Det vore grymt coolt

jag får det till en grävling! finns en alpha trailer här.
http://www.gametrailers.com/player/22862.html


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skrivet av MKultra:

Nej det vore ju ett jävligt dumt "move" att prioritera grafik, sånt funkar aldrig för PC spel. Här är det story och djup som gäller.

(f'låt, kunde inte hålla mig ).

För ett spel av denna typ? De som är intresserade av det kommer knappast att bry sig om grafiken utan mer om innehållet. Kommer de att få bekämpa allt PK som tänkas kan eller inte? Tunga saker.

Medlem
Skrivet av aNoN_:

*

och denna länken har vad med Postal 3 och göra?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jag är absolut inte för censur eller så men en del spel borde faktiskt förbjudas. Postal är ett, två, numera tre utav dem. Jag antar att de riktigt dumma är de som köper skiten.

Medlem

Fast sen är det väl ganska trångsynt att bara förbjuda vissa produkter eftersom dom inte passar ens ideal? Finns gott och väl många som tycker Quake är alldeles för våldsamt och andra världskrigsspel nazistiska - censur ska man vara otroligt försiktig med, oavsett hur "lite" det är - snart lever vi i rena farsistsamhället!


signatur

Johan Pilestedt

Inaktiv

bara för man lindar in skit i silke gör inte att skiten blir bätter eller luktar mindre postal är ett skit spel hur man än vrider och vänder på de ja ser en poäng med spel som quake and doom och till och med serious sam förbjud skiten och ta med
americas army mä när moral tanterna svingar yxan

Medlem
Skrivet av aNoN_:

din mamma

aha! Jo hon tycker med crysis är fint, men du sitter väl och r...ar till bilderna...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Ja, tycker vi förbjuder alla dumma fps spel med en massa vapen och blod, Quake bläää, Postal Hua vad hemskt. Nä "Bibleman: A Fight for Faith" skall vi alla spela nu och inget annat... hurra för dom goda och icke vålsamma spelen...

När vi ändå håller på kan vi ju förbjuda motorsågsmasakern igen, fredan den 13:e och Hostel 1 & 2. Hostel måste ju definitivt vara råare än vad postal är. Avrätta både manusförfattarna och regissören för sådana bizarra tankar. Kan vi gå med i livets ord och pingstkyrkan med allihopa så blir det nog bra skall ni se...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Ja, tycker vi förbjuder alla dumma fps spel med en massa vapen och blod, Quake bläää, Postal Hua vad hemskt. Nä "Bibleman: A Fight for Faith" skall vi alla spela nu och inget annat... hurra för dom goda och icke vålsamma spelen...

När vi ändå håller på kan vi ju förbjuda motorsågsmasakern igen, fredan den 13:e och Hostel 1 & 2. Hostel måste ju definitivt vara råare än vad postal är. Avrätta både manusförfattarna och regissören för sådana bizarra tankar. Kan vi gå med i livets ord och pingstkyrkan med allihopa så blir det nog bra skall ni se...

årets roligaste inlägg


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Det enda som suger med Source-motorn är ju att gibbingen inte är så utvecklad. Hoppas dom har fixat det nu bara, så man kan choppa av huvud och lemmar osv.

MER VIRTUELLT EXTREMVÅLD ÅT FOLKET!
Finns inget bättre än sånna här spel! Postal 2 ägde ordentligt, speciellt den sköna storyn och hans kommentarer.

Inaktiv
Skrivet av MrStalker:

Jag är absolut inte för censur eller så men en del spel borde faktiskt förbjudas. Postal är ett, två, numera tre utav dem. Jag antar att de riktigt dumma är de som köper skiten.

Klarar du inte av lite virtuellt våld? Jag vet bara att de riktigt riktigt dumma vill förbjuda Postal-spelen.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

jag får det till en grävling! finns en alpha trailer här.
http://www.gametrailers.com/player/22862.html

Japp, tycker också det ser ut som en grävling. En riktigt ilsken sådan.

Medlem

Varför inte.. Sen är inte Postal spelen mer våldsamma än vad man gör dom.

Medlem

Jag tror inte det är själva våldet som gör postal till ett skräpspel, det är sättet detta våld utförs på...

Jag har aldrig sett det spelas själv, så tråkigt kommer jag nog aldrig ha, men är det inte så att man kan pissa på folk, sätta eld på hemlösa, skjuta svarta och mumla något om socialreform osv?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag tror inte det är själva våldet som gör postal till ett skräpspel, det är sättet detta våld utförs på...

Jag har aldrig sett det spelas själv, så tråkigt kommer jag nog aldrig ha, men är det inte så att man kan pissa på folk, sätta eld på hemlösa, skjuta svarta och mumla något om socialreform osv?

Nej, kan man skjuta svarta, vad hemskt. Bättre med spel där man bara dödar vita, nja... ööhhh socialreform?

Nu var det ju ett tag sedan man lirade postal 2, humorn är ju "speciell" och riktigt rolig. så jag föreslår att du tar och testar. Du BEHÖVER inte pissa på folk eller hälla bensin på dom. Det finns traditionella skjutvapen åxå som i alla andra meningslösa FPS spel.

Vist Postal spelen har väl inte de mest genomtänkta storyna. Det är ingen Crytek grafik. Men det har något som många spel lackar ur på. HUMOR. Det är ROLIGT att spela. Nä Dags att installera Postal 2!!!!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Du kan pissa, sätta eld och skjuta på vem du vill. Att det sen råkar finnas även hemlösa, svarta och religiösa att göra det mot ska väl egentligen inte spela någon större roll? Alla jävligheter är tydligen ok så länge de enbart utförs mot vita heterosexuella.

Apropå kommentarer så sägs dem inte enbart till svarta utan återigen kan de sägas oavsett vem man råkar ha haft i siktet. Sen _kan_ det sägas till exempelvis svarta. Kan inte garantera att det är så men är ändå rätt så säker.


signatur
Medlem
Skrivet av Guran:

Varför inte.. Sen är inte Postal spelen mer våldsamma än vad man gör dom.

True.
Vill man gå runt och.. gå, så kan man göra det

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Nej, kan man skjuta svarta, vad hemskt. Bättre med spel där man bara dödar vita, nja... ööhhh socialreform?

Haha, fan vad dåligt... Måste du vinkla vad folk säger för att kunna kommentera?
Om jag inte minns fel så är det så att om man skjuter en svart snubbe i spelet så säger rösten något i stil med "now that's what I call social reform" - alla svarta kräver socialt stöd och den bästa refomen är att skjuta alla? Man får tycka precis vad man vill men JAG tycker sån't är onödigt och löjligt. Det enda som känns fjantigare är att försöka försvara eller rättfärdiga det.

Skrivet av nudelsdesign:

Nu var det ju ett tag sedan man lirade postal 2, humorn är ju "speciell" och riktigt rolig. så jag föreslår att du tar och testar. Du BEHÖVER inte pissa på folk eller hälla bensin på dom. Det finns traditionella skjutvapen åxå som i alla andra meningslösa FPS spel.

Det där är ett riktigt dåligt argument - tror att postal ens hade funnits om det inte hade varit för allt det hjärndöda i spelet? Som du själv säger:
Det finns traditionella skjutvapen åxå som i alla andra meningslösa FPS spel.
Utan det kontroversiella innehållet skulle spelet på sin höjd vara ännu en meningslös FPS.

Skrivet av nudelsdesign:

Vist Postal spelen har väl inte de mest genomtänkta storyna. Det är ingen Crytek grafik. Men det har något som många spel lackar ur på. HUMOR. Det är ROLIGT att spela. Nä Dags att installera Postal 2!!!!

Det är typ sån't här som gör att jag inte vill se spel som postal - skall det verkligen vara roligt, skall det vara humor att vara rascist, sadist och allmänt slö i kolan?

Missförstå rätt, jag vill inte förbjuda något jag önskar bara att folk kunde ha lite mer bakom pannbenet... hoppas ni fildelar hem spelet i alla fall så att utvecklaren får stå utan medel till fler spel.

Jag har själv en riktigt grov humor och jag drar mig inte för att stryka folk mothårs men jag tror att det finns en tid och plats för det mesta - spelvärlden är inte rätt forum för det innehål jag tänker mig att postal har. Fräls kidsen från ondo, liksom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ser extremt tråkigt , fult ut.
Vad ser dem i den här serien egentligen.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av nudelsdesign:

Nej, kan man skjuta svarta, vad hemskt. Bättre med spel där man bara dödar vita, nja... ööhhh socialreform?

Haha, fan vad dåligt... Måste du vinkla vad folk säger för att kunna kommentera?
Om jag inte minns fel så är det så att om man skjuter en svart snubbe i spelet så säger rösten något i stil med "now that's what I call social reform" - alla svarta kräver socialt stöd och den bästa refomen är att skjuta alla? Man får tycka precis vad man vill men JAG tycker sån't är onödigt och löjligt. Det enda som känns fjantigare är att försöka försvara eller rättfärdiga det.

Spelet är USA i ett nötskal(plus några twistar). Fast säger du det till en amerikan så lär han skjuta dig.

EDIT: I Crysis så kommer du springa runt som en amerikan och skjuta koreaner. Rasistiskt?

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Det är typ sån't här som gör att jag inte vill se spel som postal - skall det verkligen vara roligt, skall det vara humor att vara rascist, sadist och allmänt slö i kolan?

Missförstå rätt, jag vill inte förbjuda något jag önskar bara att folk kunde ha lite mer bakom pannbenet... hoppas ni fildelar hem spelet i alla fall så att utvecklaren får stå utan medel till fler spel.

Jag har själv en riktigt grov humor och jag drar mig inte för att stryka folk mothårs men jag tror att det finns en tid och plats för det mesta - spelvärlden är inte rätt forum för det innehål jag tänker mig att postal har. Fräls kidsen från ondo, liksom.

Så du vill alltså påstå att humorn inte är rolig? "Games make ppl mad" "Save a tree, burn a book" Dom driver ju som ovanstående skrev med det amerikanska sammhället. Jag ser inget rasistiskt i postal. Att påstå det är ju ungefär som när en viss religion häromdagen skulle ändra reglerna i en internationell karate tävling för att de skulle få ha slöja. Sen när dom inte fick det utan blev diskade. Ja då är domaren och hela svenska folket rasister som förtrycker muslimer.

Det kallar jag trångsynt. I postal driver dom med alla. Men det är bara trångsynta idioter rent ut sagt som får det till att bli rasism...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skägg.
10 Chambers
Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Haha, fan vad dåligt... Måste du vinkla vad folk säger för att kunna kommentera?
Om jag inte minns fel så är det så att om man skjuter en svart snubbe i spelet så säger rösten något i stil med "now that's what I call social reform" - alla svarta kräver socialt stöd och den bästa refomen är att skjuta alla? Man får tycka precis vad man vill men JAG tycker sån't är onödigt och löjligt. Det enda som känns fjantigare är att försöka försvara eller rättfärdiga det.

Ganska säker på att den kommentaren i spelet är slumpmässig och inträffar oavsett hudfärg på den du skjuter. Jag får kanske installera spelet igen bara för att kolla efter. Om det nu är så som jag säger då är det definitivt inte löjligt att försvara det.

Skrivet av CastorFiber:

Det där är ett riktigt dåligt argument - tror att postal ens hade funnits om det inte hade varit för allt det hjärndöda i spelet? Som du själv säger:
Det finns traditionella skjutvapen åxå som i alla andra meningslösa FPS spel.
Utan det kontroversiella innehållet skulle spelet på sin höjd vara ännu en meningslös FPS.

Vad menar du? Ska det inte få finnas spel som gör saker och ting lite annorlunda än ett vanligt FPS?

Skrivet av CastorFiber:

Det är typ sån't här som gör att jag inte vill se spel som postal - skall det verkligen vara roligt, skall det vara humor att vara rascist, sadist och allmänt slö i kolan?

Svaret är ja. Fast ska vi inte lägga till världens undergång när vi ändå är igång och hittar på?

Skrivet av CastorFiber:

Missförstå rätt, jag vill inte förbjuda något jag önskar bara att folk kunde ha lite mer bakom pannbenet... hoppas ni fildelar hem spelet i alla fall så att utvecklaren får stå utan medel till fler spel.

Icke, jag vill se fler Postal-spel.

Skrivet av CastorFiber:

Jag har själv en riktigt grov humor och jag drar mig inte för att stryka folk mothårs men jag tror att det finns en tid och plats för det mesta - spelvärlden är inte rätt forum för det innehål jag tänker mig att postal har. Fräls kidsen från ondo, liksom.

Grov humor? Inte jämför med mig och utvecklarna av Postal. Du låter precis som Siewert Öholm angående videovåldet. "TV är inte rätt forum för våld!" Vilket forum ska vi låta vara fritt?

Sluta fjanta dig nu och låt mig välja vilka spel jag vill spela.

Medlem

wee vill ha!!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

Ser extremt tråkigt , fult ut.
Vad ser dem i den här serien egentligen.

pubitala intressen detta är ett skräp spel hela jävla postal serien är dynga sedan att komma med att de fria ordet bla bla vissa borde fan bara bort detta är en va dom får finns någon jävla reson

Medlem
Skrivet av spiken:

hahaha...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av zijn:
Skrivet av zauii89:

Ser extremt tråkigt , fult ut.
Vad ser dem i den här serien egentligen.

pubitala intressen detta är ett skräp spel hela jävla postal serien är dynga sedan att komma med att de fria ordet bla bla vissa borde fan bara bort detta är en va dom får finns någon jävla reson

Vissa borde gå en svenska kurs i grammatik. Lära sig använda stor bokstav, punkt och kommatecken... och meningsuppbyggnad så man fattar vad det står...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Så du vill alltså påstå att humorn inte är rolig? "Games make ppl mad" "Save a tree, burn a book" Dom driver ju som ovanstående skrev med det amerikanska sammhället. Jag ser inget rasistiskt i postal. Att påstå det är ju ungefär som när en viss religion häromdagen skulle ändra reglerna i en internationell karate tävling för att de skulle få ha slöja. Sen när dom inte fick det utan blev diskade. Ja då är domaren och hela svenska folket rasister som förtrycker muslimer.

Det kallar jag trångsynt. I postal driver dom med alla. Men det är bara trångsynta idioter rent ut sagt som får det till att bli rasism...

Jag håller med - de som hittar rasism och förtryck där det inte finns borde omskolas. Hårt.

Det finns få saker som retar mig så som ditt exempel ovan med slöjan.

Ontopic: Jag har som sagt inte spelat Postal, jag har bara sett enstaka klipp och läst i forumet här och så - jag kan inte svara på om humorn är rolig eller inte, det jag hört om spelet får det bara att verka sensationslystet barnsligt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av teX:

Ganska säker på att den kommentaren i spelet är slumpmässig och inträffar oavsett hudfärg på den du skjuter. Jag får kanske installera spelet igen bara för att kolla efter. Om det nu är så som jag säger då är det definitivt inte löjligt att försvara det.

Jag har som sagt inte testat själv, det kan mycket väl vara som du säger men sist det var liv om våldet i spel och det där tjafset så fick man ju se utdrag ur postal 2 lite överallt, det var då jag såg reformkommentaren i någon variant.

Skrivet av teX:

Vad menar du? Ska det inte få finnas spel som gör saker och ting lite annorlunda än ett vanligt FPS?

Givetvis skall det finnas spel som avviker från mallen av vad en FPS är - enklaste sättet att göra detta är att ta en helt vanligt FPS och göra den extra vulgär. Billigt, tråkigt och dumt.

Skrivet av teX:
Skrivet av CastorFiber:

Det är typ sån't här som gör att jag inte vill se spel som postal - skall det verkligen vara roligt, skall det vara humor att vara rascist, sadist och allmänt slö i kolan?

Svaret är ja. Fast ska vi inte lägga till världens undergång när vi ändå är igång och hittar på?

Va? Vad menar du? Hittar på? Vad är det du läser som inte jag ser?

Skrivet av teX:

Icke, jag vill se fler Postal-spel.

Vi får hoppas att du är relativt ensam om det.

Skrivet av teX:

Grov humor? Inte jämför med mig och utvecklarna av Postal. Du låter precis som Siewert Öholm angående videovåldet. "TV är inte rätt forum för våld!" Vilket forum ska vi låta vara fritt?

Sluta fjanta dig nu och låt mig välja vilka spel jag vill spela.

Hmm... sitter du obekvämt eller har du trånga kläder? Du får spela vad fan du vill, det skiter jag fullständigt i - jag har inte försökt styra vad du skall tycka eller göra i ett enda av mina virtuella andetag i denna tråd.

Jag orkar inte dra hela videovåldsdebatten här och nu, tex men återkom gärna i "allmän prat" så ses vi på sidan 12 typ...

Gillar man spel som postal och har åldern inne så får man spela precis hur mycket man vill - jag tror dock det är en yngre skara som fnissar åt spel som postal... och det är ju inte så bra. Jag kan, precis som du, inte göra annat än gissa dock.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar