Bennet ny chefredaktör för Super Play

Robot
Inaktiv
Bennet ny chefredaktör för Super Play

Minsann! Så det var alltså inte så roligt på Reset / Level...


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

Ska bli kul att se vad han kan göra med SP. Har egentligen bara läst det han skriver i Rocky på senaste tiden.

Medlem

Bennet var min favorit skribent på PC GAmer på den gamla goda tiden, utan tvekan. Kul att han får ta över men jag tror jag hellre läser FZ till ögonen blöder helt gratis istället för att betala 70 kr för 20 minuters läsning.

Medlem

Bennet är mkt kompetent, han gör säkert nytta hos SP.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

level är bättre...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

förrädare


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

PC Gamer ftw! ^^ Kostar bara 30kr per nummer om man köper 2 år åt gången.

Oj vad Mr. Bennet flaxar runt.

Medlem
Inaktiv

Yayyy grattis Bennet!

Medlem

Grattis till Bennet, men:

FZ > All tidingar.

Medlem

Är inte detta en "gammal" nyhet? har för mig jag läst det i en blog någonstans.

Medlem

Snacka om vilken resa Bennet har gjort. Att gå ifrån en renodlad PC tidning till renodlad konsol tidning.:)


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Inaktiv

Hoppas SP blir lite bättre nu igen då, Super Play har ju varit en riktigt skittidning på senare tiden. Level är mycket, mycket bättre.

Medlem

Grattis till positionen. Tyvärr finns det ju knappt någon anledning till att köpa speltidningar numer.

Medlem
Skrivet av Wingu:

Grattis till positionen. Tyvärr finns det ju knappt någon anledning till att köpa speltidningar numer.

Kan inte annat än hålla med, nu finns ju alla bilder, demos, artiklar, recensioner etc helt gratis på internet, så varför man ska betala för dem är mig en gåta. Enda speltidningen jag läser är Gamereactor, den är gratis och gratis är gott


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Pansarknekt

Tycker det är nåt särskilt med PC Gamer och att man läser mer noga än artiklarna på internet. Kanske börjar jag bli gammal jag vet inte...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Wingu:

Grattis till positionen. Tyvärr finns det ju knappt någon anledning till att köpa speltidningar numer.

Kan inte annat än hålla med, nu finns ju alla bilder, demos, artiklar, recensioner etc helt gratis på internet, så varför man ska betala för dem är mig en gåta. Enda speltidningen jag läser är Gamereactor, den är gratis och gratis är gott

saker som är gratis tendenserar att vara av låg kvalité vilket gamereactor är och super play har stora genomgående artiklar som tar upp mycket mer än simpla texter på gamespot eller dylik. Med andra ord, kvalité är något man KÖPER inte får gratis.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

SUPER play är den bästa speltidningen och har alltid varit det.

Medlem

super play firade 10 år förra året?
det kan inte stämma jag började prenumera år 1993 första numret, iofs hette det super power då men det var samma tidning samma folk som när det bytte namn till super play.

fast nu för tiden verkar det inte alls vara samma folk som då.
köpte tidining förra året nångång för att provläsa, tyckte den var sämre än på den gamla goda tiden eller så är man bortskämt med internet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Wingu:

Grattis till positionen. Tyvärr finns det ju knappt någon anledning till att köpa speltidningar numer.

Kan inte annat än hålla med, nu finns ju alla bilder, demos, artiklar, recensioner etc helt gratis på internet, så varför man ska betala för dem är mig en gåta. Enda speltidningen jag läser är Gamereactor, den är gratis och gratis är gott

saker som är gratis tendenserar att vara av låg kvalité vilket gamereactor är och super play har stora genomgående artiklar som tar upp mycket mer än simpla texter på gamespot eller dylik. Med andra ord, kvalité är något man KÖPER inte får gratis.

Beror ju helt på vem man frågar. Jag brukar ju tämligen vända mig till metacritic om jag vill "veta om ett spel är bra". Då får man ju 20 åsikter istället för en.

Dessutom är de större siterna som recenserar etc sponsrade och tjänar pengar på andra sätt. Varför skulle det vara så mycket sämre? Nej, ditt argument skulle jag nog köpt för 5 år sen, men inte längre.

1
Skriv svar