Unreal Tournament III filmat

Robot
Medlem
Unreal Tournament III filmat

såg heltufft ut, men som sagt, märker et helt annat rörelse mönster än 2004 ingen doddge jump bla bla )


signatur

Nämen!

Jee
Medlem

Ge mej!!
Ser ut att bli riktigt skönt.


signatur

Eller inte?

Medlem

Såg riktigt kul ut, grym bana.

Noterade bara två saker ang vapnen. Flakens skott ser konstiga ut, inte metalliskt som nu utan mer som lysande tussar. Det andra var rocket l. vars animation inte var fullständig. Så som jag fattade det så skall dom där klykorna som roterar ta en raket ur magasinet, rotera så att nästa kan ta en raket etc, men man såg aldrig en raket i klykorna. Aja, det kommer säkert.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skön vapendesign. riktigt fläskig.

Medlem

nån som har nån aning om när liret släpps?

Medlem

Na, det är "When it's done" som vanligt när det gäller Epic Games.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Ser lovande ut, har svårt att se att vi med 360 kommer få lira mot PC spelare dock, gick nog lite för fort

Inaktiv

O.O ghaaaa...

Det här lär bli riktigt bra!


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Ser ut som det brukar, fast något bättre...

Medlem
Skrivet av Struggle:

såg heltufft ut, men som sagt, märker et helt annat rörelse mönster än 2004 ingen doddge jump bla bla )

Dodge-jump finns inte längre kvar om jag kommer ihåg rätt. Linkgunnen såg helt awesome ut, tbh. D:

Medlem

hoppas att det flyter på lika bra på min dator


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

bara jag som tyckte explosionerna såg risiga ut?

Medlem

Sa egentligen inte så mycket om spelet mer än att man fick det visuella in action så att säga. Spelmässigt såg det skittrist ut men det har nog bara att göra med att det var en dålig spelare.

Medlem

är inte så insatt i UT/quake världen. vad innäbär dodgejump?

Medlem

Såg ju ut som det gjordes lite doge hopp i slutet av filmen i alla fall. Så det är nog kvar i någon form i alla fall.

Medlem

Det där såg ju riktigt trevligt ut. Lite grötigt med så pass låg upplösning, men ändå... Hoppas det vankas demo snart.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem
Skrivet av MackZ:

är inte så insatt i UT/quake världen. vad innäbär dodgejump?

svårt att förklara, men typ. Du dubbeltrycker på knappen som du går åt ett håll med för att göra ett snabbt steg eller hopp för att undvika skott. Blir du duktig på det, kan du använda det att röra dig omkring på banorna mycket snabbare och effektivare. Försök hitta Nosnos film om hur man gör det eller titta typ på ut filmen Finnish It så ser du skillnaden i rörelserna på denna film och ut 2004.

Tänk dig ett quake bunnyjumping genom hela banan. Fast lite annorlunda och ballare


signatur

Nämen!

Medlem

kollade nu.
gillar det inte, inte vad man får se iallafall.
Det verkar vara mera anpassat till den amerikanska stilen, dvs fragga 90, defence 10.
vart är rörelse friheten?
det såg i stort sett exakt ut som ett quake spel
du rör dig snabbt, men du kan bara välja på asdw hållen, oh jag och en liten liiten dodge.
ser stelt ut.
Det jag gillar med UT2kx man kan hoppa runt och leka, nu verkar det bli, gå på marken och försök spela som en qukare.
men men, får hoppas det var en skit dålig spelare man fick se köra.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tycker det är ganska uppenbart att det var en dålig spelare, han kan ju fan inte döda.

Inaktiv

Synd att filmen är på tyska

Medlem

Dodgejump finns kvar, gå till http://download.levitation-gaming.com/?action=download&fileid... och ladda ner ut3_dm_ctf_vid_gv.com.ut_640x360.rar så syns det i andra delen att han gör det hela tiden.

Flakmonkey

Dodgejump != dodge.... bara så att alla är på det klara med det

Medlem

får inte filmen att visa sig :/

Medlem

Samma här. Ingen av länkarna fungerar för mig. Esreality-länken är korrupt och Gamevideos-länken verkar bara vara frontsidan så att säga. Ingen film iaf. (Använder Safari.)


signatur

system: online

Medlem
Skrivet av IceMan:

kollade nu.
gillar det inte, inte vad man får se iallafall.
Det verkar vara mera anpassat till den amerikanska stilen, dvs fragga 90, defence 10.

ja, blir det så så jublar jag. Vill bara spy när jag tänker på UT2004:s tråklångskottsfajter. Sen och se fatality springa bakåt med skölden uppe 3 varv på Antalus, det var ju jävligt kul i längden.

Jag hoppas dom har gjort walldodges och dubbelhoppen användbara. Kan bli riktigt kul det här tror jag med bra maps (vilket var mycket lättare göra i UT99).


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

vart är rörelse friheten?
det såg i stort sett exakt ut som ett quake spel
du rör dig snabbt, men du kan bara välja på asdw hållen, oh jag och en liten liiten dodge.
ser stelt ut.
Det jag gillar med UT2kx man kan hoppa runt och leka, nu verkar det bli, gå på marken och försök spela som en qukare.
men men, får hoppas det var en skit dålig spelare man fick se köra.

Men herregud det där var väl det dummaste jag någonsin läst, "som en quakare".

1. Just det du beskrev är ju som Unreal och Unreal Tournament 99, alltså så är det Epic som skapade hur man rör sig INNAN ut2k3/4 vilket att skulle snarare vara att du får kuta runt och röra dig som en UT'are. Quake har inget med saken att göra, Där dodgejumpar man och bygger upp fart, i UT är farten konstant utom när du dodgar.

2. Du kan göra väldigt mycket med bara en singledodge utan hopp. Ta och titta på lite ut99 filmer så kommer du se att det inte är så stelt som man kan tro. (tror även dubbeljump kommer vara med) men inte dodgejump.

Medlem

jag tyckte jag såg lite dodgejumping, men det kanske var en synvilla.

Medlem

Synd. att spelet har så shysst detaljer men man inte kommer hinna se dom ;> för att det går försnabbt

Inaktiv

Någon som vet när motsvarande film kommer på engelska? Finns det ingen film där dom inte filmar en projektorduk? Det blir så dålig kvalitet.

12
Skriv svar