Bilder från Burning Crusade-släppet i Stockholm

Medlem
Citat:

Finish your filet of fish, dragonmaster

Obviously one more of charisma!

Förresten, vem var det som skrev den bildtexten? Har du trappor i ditt hus?

Inaktiv

??
Vad har trappor i huset med Triumph the Sock Dog att göra?


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

Jag är slö så jag förbokade spelet. Lär få det i brevinkastet snart

Medlem

Jag åkte ut till Elgiganten och ställde mig i den 2-manna långa kön och fick mitt efter 30 sekunders köande


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Härligt att se folk som verkligen vågar och orkar ge sig hän åt sitt intresse. Dessutom bjuder de på sig själva vilket alltid uppskattas. De är vad hip hopen skulle kalla "äkta", fast i ett annat sammanhang då förstås.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Citat:

Finish your filet of fish, dragonmaster

Burger King: Where ALL Dragonmasters eat!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av RAGE77:

??
Triumph the Sock Dog

Triumph the insult comic dog

FOR ME TO POOP ON!

Inaktiv

Jösses! Det är verkligen 12-åringar hela bunten >.<

Medlem
Skrivet av RAGE77:

??
Vad har trappor i huset med Triumph the Sock Dog att göra?

Ingenting med Triumph att göra, men desto mer (någorlunda i varje fall) med Dragonmaster att göra. Om du inte kopplar, är det ingenting för dig - se det som frimurarnas hemliga handskakning, ungefär.

Medlem

otroligt va folk ska var negativa om saker dom inte vågar själva.

Sen so what om det är småbarn som köade det är ett spel och alla har rätt o spela det..

Folk tycker uppenbarligen det är kul o köa för sånt här så låt dom.

bah svenska avundsjukan does it again


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

otroligt va folk ska var negativa om saker dom inte vågar själva.

Sen so what om det är småbarn som köade det är ett spel och alla har rätt o spela det..

Folk tycker uppenbarligen det är kul o köa för sånt här så låt dom.

bah svenska avundsjukan does it again

Är det avundsjuka? Jag tycker de skämmer ut sig själva och vi andra som ser oss som "gamers". Sånna som klär ut sig och håller på som drar in det negativa i att vara nörd.

Medlem
Skrivet av iOWa:

finaste bilden.

Fan vad dom 2 ser bra ut.
Bara hon inte va typ 13.... :\

LOL @ Sucubbus bruden

Respect ( in every nerdish aspect of the word)

Medlem
Skrivet av cribba:
Citat:

Finish your filet of fish, dragonmaster

Burger King: Where ALL Dragonmasters eat!

Haha hur bra är inte den? samtliga är pinsamma där..gillar han som stiger fram för att slåss för tjejens ära! HAHAHA

och självklart Dragonmaster!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

world of warcraft i all ära men...man kan ju inte sitta å skolka/sjukskriva sig hela dagarna för ett spel?? det är ju rätt mycke ..mitt bc kom med posten idag hämtas efter skolan =D

Medlem
Skrivet av Fifty:

Härligt att se folk som verkligen vågar och orkar ge sig hän åt sitt intresse. Dessutom bjuder de på sig själva vilket alltid uppskattas. De är vad hip hopen skulle kalla "äkta", fast i ett annat sammanhang då förstås.

Håller helt med att det är skönt med folk som vågar sticka ut. Det är uppfriskande.

Däremot är det inte skönt att varje dag få höra om folk som hoppar av skolan för att få mer tid för wow, folk som inte lämnar sitt rum utan sitter där hela dagarna i en fullkomligt associal och outvecklande miljö och vuxna människor som faktist inte klarar av att sköta sitt arbete för att de har ett slags beroendeförhållande till ovannämnda datorspel.

Jag älskar datorspel och är en ivrig förespråkare för e-sport. Därför är jag riktigt orolig, då wow håller på att bli ett riktigt fint flaggskepp för de röster i samhället som anser att datorspel är ett samhällsproblem. Konsekvenserna av wow ger dom alldeles för många gratispoäng.

Medlem
Skrivet av Kloker:

Är det avundsjuka? Jag tycker de skämmer ut sig själva och vi andra som ser oss som "gamers". Sånna som klär ut sig och håller på som drar in det negativa i att vara nörd.

Din attityd är vad som gör det skämmigt att kalla sig för nörd.


signatur
Medlem

När man ser dessa mäniskor blir man juh rädd nästan så det är skämmit å spela typ nää det är tvätt äkta nerds som har no life tack å hejj


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

otroligt va folk ska var negativa om saker dom inte vågar själva.

Sen so what om det är småbarn som köade det är ett spel och alla har rätt o spela det..

Folk tycker uppenbarligen det är kul o köa för sånt här så låt dom.

bah svenska avundsjukan does it again

jag tror aldrig jag hållt med dig på något förut. men det du sa är spot on

svensk avundsjuka

Vila i frid

Jantelagen som gäller. Om folk vill klä ut sig och ha roligt så får de såklart göra det. Är man nörd så är man nörd, oavsett vilken typ; Rollspelsnörd, dataspelsnörd, mattenörd, sportnörd.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av Keno:
Skrivet av Fifty:

Härligt att se folk som verkligen vågar och orkar ge sig hän åt sitt intresse. Dessutom bjuder de på sig själva vilket alltid uppskattas. De är vad hip hopen skulle kalla "äkta", fast i ett annat sammanhang då förstås.

Håller helt med att det är skönt med folk som vågar sticka ut. Det är uppfriskande.

Däremot är det inte skönt att varje dag få höra om folk som hoppar av skolan för att få mer tid för wow, folk som inte lämnar sitt rum utan sitter där hela dagarna i en fullkomligt associal och outvecklande miljö och vuxna människor som faktist inte klarar av att sköta sitt arbete för att de har ett slags beroendeförhållande till ovannämnda datorspel.

Jag älskar datorspel och är en ivrig förespråkare för e-sport. Därför är jag riktigt orolig, då wow håller på att bli ett riktigt fint flaggskepp för de röster i samhället som anser att datorspel är ett samhällsproblem. Konsekvenserna av wow ger dom alldeles för många gratispoäng.

Fast spela mmo spel är inte direkt asocial är ju tvärtom.

Samt säger inte att ett spel inte kan ha en triggade effekt men är nog mer problem hemma eller i skolan som gjort att dom slutat skolan inte spelet i sig.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Notumforce:

otroligt va folk ska var negativa om saker dom inte vågar själva.

Sen so what om det är småbarn som köade det är ett spel och alla har rätt o spela det..

Folk tycker uppenbarligen det är kul o köa för sånt här så låt dom.

bah svenska avundsjukan does it again

Är det avundsjuka? Jag tycker de skämmer ut sig själva och vi andra som ser oss som "gamers". Sånna som klär ut sig och håller på som drar in det negativa i att vara nörd.

Är väl snarare de som sitter ensamma i sin källare och inte vågar gå ut alls som är de nördar som har dåligt rykte. Dessa som vågar dra på sig allsköns skumma utstyrslar och samlas på en plats är ju de sköna nördarna som visar att alla gamers faktiskt inte är ensamma finninga freaks med flaskbottnade glasögon. Eller är du för "häftig" för sånt?

Detta fenomen är ju dessutom knappast nytt, kommer ihåg när man satt o lira EQ och det var EQ meet n' greet och dylikt där folk klädde ut sig till sina karaktärer, samt att s.k. cosplay är rätt vanligt på anime conventions och dylikt.

Skrivet av Hymer:

När man ser dessa mäniskor blir man juh rädd nästan så det är skämmit å spela typ nää det är tvätt äkta nerds som har no life tack å hejj

Ser inte vad som gör att dessa är mer nolifers än vad fotboll fans som trashar fotbolls arenor eller målar sig i nyllet och klär sig i flaggor på matcherna, folk som går ut och super sig dyngraka varenda helg på diverse fester eller "vanliga" gamers som jag nämner ovan som sitter och spelar hemma utan att "våga" visa det.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Kloker:
Skrivet av Notumforce:

otroligt va folk ska var negativa om saker dom inte vågar själva.

Sen so what om det är småbarn som köade det är ett spel och alla har rätt o spela det..

Folk tycker uppenbarligen det är kul o köa för sånt här så låt dom.

bah svenska avundsjukan does it again

Är det avundsjuka? Jag tycker de skämmer ut sig själva och vi andra som ser oss som "gamers". Sånna som klär ut sig och håller på som drar in det negativa i att vara nörd.

omg!!! is this guy for real

"Sånna som klär ut sig och håller på som drar in det negativa i att vara nörd"

ja utan tvekan en supernörd i alla fall.... jesus christ lugna ner dig lite va... vi lever ju faktiskt i en demokrati


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av iOWa:
Skrivet av Layne:

gaaah! Jag e chockad, bara finninga nerrds i kön..kan inte vara möjligt. *gnugga ögonen*

Finnig nörd? http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=38813

Så ska det se ut, det mesta andra ser mest ghey ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Hymer:

När man ser dessa mäniskor blir man juh rädd nästan så det är skämmit å spela typ nää det är tvätt äkta nerds som har no life tack å hejj

Ser inte vad som gör att dessa är mer nolifers än vad fotboll fans som trashar fotbolls arenor eller målar sig i nyllet och klär sig i flaggor på matcherna, folk som går ut och super sig dyngraka varenda helg på diverse fester eller "vanliga" gamers som jag nämner ovan som sitter och spelar hemma utan att "våga" visa det.

Det är precis som Wardancer säger, det är inget skämmit med att vara nörd av nåt slag... det är snarare roligare att komma förbi en medvetslös "social" person som ligger i rännstenen medans du, i din hunterkostym går förbi. Bara att skratta Vore världen inte lite väl tom utan alla dessa WoW, Star Wars och liknande nördar?


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Mr.Muer:

world of warcraft i all ära men...man kan ju inte sitta å skolka/sjukskriva sig hela dagarna för ett spel?? det är ju rätt mycke ..mitt bc kom med posten idag hämtas efter skolan =D

Man kan ju inte sjukskriva sig heller... Man tar ju ledigt ifrån jobbet några dagar

Nåja, skulle gärna ha varit på "release-partyt" men jag orkar inte färdas dryga 40 mil enkelresa för att komma dit

Medlem

Är det här FZ forums eller Psykologi 101 forum???

LOL. Låt dom klä ut sig och nörda runt det där peng-mjölkande-livdödande spelet hur mycket dom vill.

Om alla skulle se ut som den där castlevania flickan och Sauron kilelen, skulle jag bli väldigt glad.

Medlem

Haha, fan vad kul. Oturligt nog orkade man inte dra sig in dit, vore kul att se alla dräkter och pryls, men vissa prioriterade sömn före. ><... skönt att sova juh.. \o/. Heltrevliga dräkter f.ö, vissa mer än andra.

Medlem
Skrivet av Keno:
Skrivet av xplejjn:

Kan inte folk bara få spela det dom vill och vara glada?

Min erfarenhet är att wow:are är allt förutom glada. Jobbar på ett internet-cafè och det känns som att de som spelar wow är mer frustrerade och spända än folk som spelar andra, "vanliga" spel.

Klart folk ska spela det dom vill, men man kan väl göra det med måtta? Jag börjar mer och mer se wow som ett stort problem då jag möter alldeles för många ungdomar och vuxna som spelar så pass mycket att de får problem med skola resp. arbete.

Ja för cs spelare är ju sååå lugna och fina...
Dampigare ungar får man fan leta efter.

Medlem

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha... jisses!


signatur

// Peace

Inaktiv

Helvetet har brakat loss!


signatur

"We are the knights who say NI!"

123
Skriv svar