Nyöppnat Gears of War-forum på FZ

Robot
Medlem
Nyöppnat Gears of War-forum på FZ

Hurra!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

nicee ^^


signatur

He went from an is to a was before he even had his breakfast.

Inaktiv

helt rätt! thx fz!

Medlem

Yay! Ett spel som väl förtjänar ett eget forum.

fue
Medlem
Medlem

Finemang!


signatur

Pc, Xbox, Xbox360. PSP, Dreamcast, Gamecube, Nintendo64, NES, Sega Megadrive II, Playstation, Gameboy Color, Gameboy Classic, Intellevision.

Medlem

Jaså är spelet så pass populärt?

Medlem

Dödsstöten för xbox forumet? 90% var ju GoW-trådar.

Och är inte det här det första konsollspelet som får en egen tråd?

Medlem

Gears Of War+FZ=:heart:


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Vad kostar Xbox Live / månad?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Xbox Live 360 Guldkort i 12 månader = 549 kr.

549 / 12 = 45,75 kr / månad

Medlem
Skrivet av high:

Xbox Live 360 Guldkort i 12 månader = 549 kr.

549 / 12 = 45,75 kr / månad

Kan man inte regga en nytt silverkonto varje månad och få gratis?

Medlem

skulle förvåna mig om M$ kan bliblåsta på pengar

Medlem

så man betalar för att kunna använda internet på xboxen, blir de likadant med vista att man måste betala för att kunna använda internet?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

live är inte bara internet access..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fan blir mer och mer sugen på att skaffa 360 när alla snackar om hur bra GoW är.

Måste man betala för att kunna spela online på 360?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Skulle vara trevligt om (när antalet konsolspelsforum ökar) konspelsforumen kunde hållas separat från pc-spelen. (ja, jag är bitter för att gears of war inte kommer till pc)


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Hm, nog för att Gears of War är ett av de snyggaste spel jag sett grafiskt sett, så är det ändå långt ifrån ett av de bästa jag spelat.

AI'n är askorkad (både dina medhjälpare samt fiendens AI),
banorna är tråkiga (hur mer linjärt kan ett spel bli? Förvisso finns det några få ställen där du får välja vart du ska springa, och du och din grupp delas upp, men även här är det linjärt så in i norden).
Spelet klarar inte av att visa mer än ett få antal fiender åt gången vad jag sett än så länge (jämför med Ninty Nine Nights) vilket gör det lite halvtråkigt, och i gengäld har de gett fienderna "rustning" så de ska vara långlivade för att man ska bortse från avsaknaden av massorna.
Multiplayerdelen är tråkig, då du max kan möta 4 andra spelare, på en minimal karta (det här spelet borde inte klå vissa andra populära multiplayerspel, då du max kan ha fyra klanmedlemmar med i spelet. Väldigt bra för små kompisgäng dock som vill komma in på tävligsmarknaden i och för sig). Men varför göra en multiplayerfunktion som inte kan klara av 8v8 eller 16v16 eller mer är för mig obegripligt. Se bara på Ghost Recon, väldigt snyggt och otroligt kul i multiplayer.
Detta är såklart mina egna åsikter. Jag tycker spelet är kul, framför allt när man spelar med kompisar, men jag är absolut inte imponerad av spelet. Seen that, done that allready.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Hm, nog för att Gears of War är ett av de snyggaste spel jag sett grafiskt sett, så är det ändå långt ifrån ett av de bästa jag spelat.

AI'n är askorkad (både dina medhjälpare samt fiendens AI),
banorna är tråkiga (hur mer linjärt kan ett spel bli? Förvisso finns det några få ställen där du får välja vart du ska springa, och du och din grupp delas upp, men även här är det linjärt så in i norden).
Spelet klarar inte av att visa mer än ett få antal fiender åt gången vad jag sett än så länge (jämför med Ninty Nine Nights) vilket gör det lite halvtråkigt, och i gengäld har de gett fienderna "rustning" så de ska vara långlivade för att man ska bortse från avsaknaden av massorna.
Multiplayerdelen är tråkig, då du max kan möta 4 andra spelare, på en minimal karta (det här spelet borde inte klå vissa andra populära multiplayerspel, då du max kan ha fyra klanmedlemmar med i spelet. Väldigt bra för små kompisgäng dock som vill komma in på tävligsmarknaden i och för sig). Men varför göra en multiplayerfunktion som inte kan klara av 8v8 eller 16v16 eller mer är för mig obegripligt. Se bara på Ghost Recon, väldigt snyggt och otroligt kul i multiplayer.
Detta är såklart mina egna åsikter. Jag tycker spelet är kul, framför allt när man spelar med kompisar, men jag är absolut inte imponerad av spelet. Seen that, done that allready.

Begone din kättare!


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Skrivet av ForrestFox:

Multiplayerdelen är tråkig

Bleh, det är ju den roligaste multiplayershootern sedan CounterStrike!
(ja, jag menar på allvar att ajg har haft roligare i GoW över internet än vad jag haft i quake3, UT, BF2, ravenshield, mm.)

Inaktiv

En fin shooter som man tröttnar på efter ett tag? Och "trevligt" att ett xbox spel får ett eget forum... FY FAN! (Fast jag har ju inte spelet det, man kanske ändrar sig, suck)


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar