Inaktiv
Medlem

men faan också, såg just reklam för spelet på discovery channel...

det är ju förbannat att jag ska måsta köpa en xbox jävel nu så jag får spela skiten....

faan...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

själv fick jag det såklart inte. -.- det hade "kört ihop sig i örebro". gäller det inte 24 timmar inom sverige? och webbhallen skickade det i onsdags. -.-

Medlem
Skrivet av Soulless:

men faan också, såg just reklam för spelet på discovery channel...

det är ju förbannat att jag ska måsta köpa en xbox jävel nu så jag får spela skiten....

faan...

Detta skulle kunna vara något:)

Medlem

Vad det kliar i fingrarna. Vill ha! Sen en http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=315084 för att köra på datorskärmen då jag inte har någon HDTV.

Hjälper inte heller att brorsan kommer in och säger: "Gör det. Du kan ju alltid köpa Wii sen."

Medlem

Härlig hjärndöd co-op action... Mmmmmm.....

Inaktiv

lirat spelet i typ 5-6 timmar nu.. testat de i single och coop, både campaign och xbox live.. måste verkligen säga att det e nog de sämst spel till 360 so far. Inget fel på grafiken.. den är fin o så.. ljud.. halv ok, gameplay?? horrible beyond horrible.
håll tummarna för mig imorgon, ska försöka få pengarna tebax på Onoff.. eller iaf få byta de till CoD3.

Medlem

Gillar att de få som inte tycker om det tycker det är det sämsta spelet som finns. Visst alla gillar ju säkert inte spelet även om det skulle få 10/10 på alla tester. Men ni verkligen verkar hata det med hela kroppen. Skulle vara lite kul och veta vad ni tycker är så dåligt att det får titeln "sämsta spelet på xbox" ganska säker på att det finns sämre. Känns lite som ni verkar ha trott att spelet skulle vara något helt annat, det är en shooter med coop, inget mer och inget mindre.

Själv har jag inte kunnat testa ännu, utan får glatt vänta på att man kan ta sig över till en kompis för att lira lite.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det skulle väl vara för GoW som jag skaffar en 360 i så fall. Verkar onekligen som ett hett spel iaf.

Youtube-proffs

GoW.

I love it.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Låter bra , dock väntar jag in en pc version annars får det vara


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fasen va skönt när ett hypat spel faktiskt lever upp till hypen.
Gillar det som attan. Finns dock ett par problem. Det helt underbara Call of Duty 3 och allt raidande i wow gör att tiden inte räcker till.
Sen ska frugan och ungarna stjäla lite av min tid också.
Illa!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Äh, screw you wii.. Xbox 360, here I come!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Kan bara säga att det här var en av dom bästa upplevelserna i lagspel jag vart med om. Har spelat klart kampanjen på "hardcore" med en polare, vi började med splitscreen och fortsatte idag över live. Helt perfekt var det, inte den minsta lagg eller liknande. 5/5 är ett sant betyg.

Lite kort men det finns ju online läget och insane svårighetsgrad att jobba med.:heart:


signatur

Pc, Xbox, Xbox360. PSP, Dreamcast, Gamecube, Nintendo64, NES, Sega Megadrive II, Playstation, Gameboy Color, Gameboy Classic, Intellevision.

Inaktiv

Skadat bra spel.

Medlem

Håller på att lira detta splitscreen med polaren, galet roligt spel, vissa ställen sitter man bara och asgarvar för att man har så kul:D

Medlem

Lirade igenom spelet igår med en polare på 6 timmar, klart det bästa spelet till 360 som kommit.

Medlem

Spelade igenom spelet med brorsan under helgen på hans 42" lcd HD tv och 5.1 system... Bästa helgen i mitt liv \o/ Aldrig spelat ett sånt bra co-op spel. Och multiplayer är helt grymt med.

A-knappen är din vän!

W2k
Medlem

Väntar med spänning på PC-versionen. Skall ju enligt uppgift innehålla nytt material också!


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

För er som planerar att skaffa en 360 och vill komma undan lite billigare har jag följande länk till förfogande: http://www.webhallen.com/prod.php?id=46042&pass=PRICER360&vie...

Medlem

Helt friggin underbart Coop. Jag och min polare lirade hela dagen. Enda sorgliga är att jag vet att spelet måste ta slut snart


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Jocke:

Enda jag skulle vilja ha mer av är mer bakgrundshistoria, varför ondingarna kallar sig "Locust", etc.
Sista bossen var kanske ett litet antiklimax, men det hela verkar luta åt en uppföljare, vilket förvisso redan bekräftats.

Mindre spoiler:

Jag tror inte ondingarna kallar sig Locust, utan det är nog ett namn som människorna givit dem på grund av deras natur att dra fram, såsom riktiga "locust" (gräshoppor) kan svärma fram och förstöra fält med odlingar.

Möjlig jättespoiler för kommande spel - läs på egen risk:

Vidare, enligt grekisk myt (Plato som skrev, har jag för mig, var ett tag sedan jag läste mytologi) så var "locusts" en gång människor, som blev förvandlade av gudinnor.

Så det som förmodligen kommer hända i kommande spel är att vi upptäcker att The Locust härstammar från oss, människorna, och vi har ett gemensamt ursprung.

Om man köpte Collector's Edition så fick man med en liten bok med jävligt snygga bilder i plus lite info/bakgrundshistoria om lite saker. Där står det att ingen vet riktigt vad eller vilka The Locust är.
"Vissa tror att dom är en muterad version av Seras befolkning. Andra säger att dom är aliens. Frågar man en Gears så säger dom att Locust kommer direkt från helvetet"

Taget och översatt från boken man fick med CE

För mej så är dom dead meat


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Skulle va kul å spela GoW, men orka skaffa 360 för ett spel! nja, har man mycke pengar kanske, men som student så vill man inte lägga så mycke pengar på ett spel... inte jag iaf. Jag får vänta till PC versionen, som förmodligen är sämre men betydligt billigare för mig då man inte har 360


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Skaffade nyligen en 360 och detta var det första spelet jag klarade. Otroligt bra action, intriger, karaktärer och gameplay. Varierande men ändå inte för jobbigt, flera olika moment i spelet som gör att det blir riktigt roligt.

Rekomanderas starkt!

Skriv svar