Postal 3 använder Source, släpps till Xbox 360

Robot
Postal 3 använder Source, släpps till Xbox 360
Medlem
Postal 3 använder Source, släpps till Xbox 360

Varje gång de börjar predika så är det nästan skrattretande. Skall bli kul att se vad de kommer med denna gång, ett tag dit bara.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Source motorn kommer vara riktigt sliten vid 2008.. så verkligen inget bra val..

Medlem

Woho, har Postal 3 kryper närmare.


signatur
Medlem
Skrivet av Detrol:

Source motorn kommer vara riktigt sliten vid 2008.. så verkligen inget bra val..

dom updaterar den hela tiden så den har nog några år kvar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så det kommer inte till Pc då

Medlem

Fan va gött, Postal is teh shit, har älskat det sen 1an

Medlem

Lätt våga göra Postal3 efter att Postal2 är bannat överallt!

Medlem
Skrivet av Bravo:

Så det kommer inte till Pc då

läs hela nyheten

Inaktiv
Medlem

Jack Thompson påbörjar nog sitt arbete nu.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av Verity:

läs hela nyheten

Aha där nere läste för snabbt :$

KoP
Medlem
Skrivet av Detrol:

Source motorn kommer vara riktigt sliten vid 2008.. så verkligen inget bra val..

Och? Huvudsaken det blir ett roligt spel. Grafiken är alltid sekundär.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Detrol:

Source motorn kommer vara riktigt sliten vid 2008.. så verkligen inget bra val..

Och? Huvudsaken det blir ett roligt spel. Grafiken är alltid sekundär.

Plus att grafikmotorn sannolikt kommer att uppdateras tills dess.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Frågan är om man orkar spela Postal med Source motorn, kommer bara bli olidligt äckligt.. Får hoppas att det är roligare/mindre långtråkigt än 2an, så man har nått att göra. \o/. (Spelade iof inte 2an jätte mycket, så jag vet inte. kanske finns något coolt uppdrag?.. förutom att köpa mjölk.. )

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Frågan är om man orkar spela Postal med Source motorn, kommer bara bli olidligt äckligt.. Får hoppas att det är roligare/mindre långtråkigt än 2an, så man har nått att göra. \o/. (Spelade iof inte 2an jätte mycket, så jag vet inte. kanske finns något coolt uppdrag?.. förutom att köpa mjölk.. )

Pissa på sin farsas grav, bli kidnappad av homusexuella rednecks som klär ut en i gimpdräkt och låser in en i en kista i ett ölbryggeri är ett ganska roligt uppdrag

Uppdraget är ursprungligen då pissa på sin farsas grav.

Inaktiv

Haha, skönast i 2:an var när slaktarna slängde människor i köttkvarnen i slakteriet då de hade tråkigt.


signatur
Medlem

Är det bara jag som tyckte att Postal 2 var ett av de sämsta spelen som gjorts. Ja menar, hur kul var det nu att kissa, tänd eld på saker och skjuta vill om kring sig, efter sådär 20 min. Enligt min mening var det mest innovativa med Postal 2 att det faktiskt gick att handa lättmjölk i affären. Problemet var bara, att precis som lättmjölk, så kändes spelet mest som en dålig ersättare till något annat som smakar betydligt bättre.

Medlem

Jag gillade tvåan just för att det var hjärndött.
Skönt att köra några minuter då och då, fast knappast något seriöst spel man verkligen tog tag i.
Fast humorn var rätt så skön, helst apokalypsen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Bläharg, hata format exklusiva spel!, som att utveckla till Sjön TM.

Inaktiv

Bara till 360? Men, men men...

Äh, det stod ju till PC också. Fint, då kan jag pissa på folk med pixel-shadad urin.

Medlem

Som någon slrev tidigare, man lirar ju knappas postal för den genomtänkta storyn eller den välgjorda handlingen. Utan för den otroligt hysterskt roliga humorn. Postal 2 är nog det spel jag skrattat mest av att spela.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Sweet...om sedan Source-motorn är ett bra val är svårt att säga. Jag menar, dels uppdateras den aktivt av utvecklarna då de vill licensiera ut den till fler (till skillnad från en del andra företag som kör 'release-n-dump') och dels så kan man ana att en av de saker som kommer behålla från 2an, men än så mer i 3an, är 'folkmassor'. Bli inte helt förvånade om vi kommer se ngt upplopp i ngn förort som har massiv folkmassa likt Hitman och New Orleans (kråkorna) banan...

Medlem

läckert som laxen

längtar... :heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar