Defcon-demo släppt

Inaktiv

Hadde dom gjort det mer simpelt skulle det passat bra på Mac med dess mus som endast har en knapp.

fan att jag inte kommer på vad dos spelet i samma genre hette som jag spelade för ett par år sen.

Medlem

Så klockrent spel, är väl uppe i en 130M döda än så länge, fler skall det bli

Klart vanebildninde...


signatur
Medlem

Så var det beställt 8)
Tog en åt polaren också.
Snålhetstips från experten:
Bush har inte bara bombat Irak utan även dollarn.
Beställ i $ så sparar ni några spänn


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag prövade demot, gansa stilrent måste jag säga. Men hur är det att köra i multiplayer? Om man inte kan öka på hastigheten (som man kan i singleplayer) så kommer väl matcherna ta hur lång tid som helst?


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Hastigheten sätts efter den spelare som vill ha lägst hastighet, så om alla har satt ut sina enheter i början och väljer snabbaste läget så är det det som gäller till dess att någon vill ha långsammare hastighet.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Ei
Medlem

Grymt ballt, ska beställa ikväll när jag kommer hem. Garanterat bra julklapp till alla galna polare.

Och multiplayern funkar klockrent. Om man lyckas skapa dvs, routrar verkar vare ett jävla problem.

Medlem

Jag har inga som helst problem att skapa nätverksspel.
Om något så fungerar det för bra.
Var tvungen att fippla till en tweak som stängde av nätverksanslutningen till polaren, han vill bara köra mot datorn.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Roligaste spelet på såå länge.

Medlem

underbart spel! kommer bli ett köp så snart som möjligt!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Härligt att se IV få starkt stöd från alla möjliga communitys Så kan de fortsätta leverera superbra och originella spel. Gud vet att de snart är de enda som gör det ...

Medlem

farligt spel. riktigt vanebildande. finns även ett "reality" läge om man köper spelet: spela i en hel dag enbart i x1 speed.

som sagt vanebildande

Inaktiv

Krig med nukleära stridmedel, wieee!
Hur bra som helst, äntligen ett inovativt realtidsstrategi som tilltalar!

Medlem

Jag har märkt att jag allt oftare kör enkla spel som man inte behöver en cd-skiva till.
Nästan alla spel är ju roliga på sitt sätt men det är när de är simpla som de verkligen äger.

Någon som har testat diplomacy-läget ännu?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

12
Skriv svar