World of Warcraft uppdaterat

Robot
Inaktiv
World of Warcraft uppdaterat

perfekt!

nu funkar inte wow alls

"can`t validate version etc."

jäkla skit ;/

Medlem

Heh konstigt har spelat WoW både i morse och nu på kvällen och inte mottagit någon ny patch.

signatur
Medlem

Ni kanske inte ska släppa patchen i förtid. WoW patchas ALLTID under natten. Så nu vet ni det. Installera inte patchar innan servrarna har startat om natten mellan Tisdag och Onsdag. Kunde ni ju nämnt för de som inte visste
Ingen skada skedd dock. Ni som installerat kan spela igen imorrgon, när väl servrarna kommer online igen.

signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Redaktör

Det kunde jag ha nämnt - om jag vetat om det. Ett antal stora spelsajter rapporterade om patchen, jag gick efter deras information.

signatur
Inaktiv
Skrivet av Shimo:

Ni kanske inte ska släppa patchen i förtid. WoW patchas ALLTID under natten. Så nu vet ni det. Installera inte patchar innan servrarna har startat om natten mellan Tisdag och Onsdag. Kunde ni ju nämnt för de som inte visste
Ingen skada skedd dock. Ni som installerat kan spela igen imorrgon, när väl servrarna kommer online igen.

låter bra !

läste runt på deras forum och där skrev en del att det inte funkar trots formationer osv :b

men bra då vet man ; )!

Medlem

There will be effectively two riding skill levels, apprentice and journeyman. The cost for the riding skill will be significantly higher than it previously was, however this is offset by a drastically lower cost for the actual mount.

For current players with mounts there will be a seamless transition to the new system. You will continue to have your mount; you will continue to be able to use it, etc. What this change does for players who don't yet have a mount or an epic mount is take the emphasis off of the mount itself, and put it on the riding skill. This helps give players access to more variety without requiring a large monetary investment if they, for instance, just want to pick a different coloured horse.

This change was implemented after the latest revision of the patch notes was made available for inclusion into the 1.12.1 patch binary. It will be documented in a future revision however.

Lite extra grejer Saxat ifrån WoW-Europe Forumet

Medlem

Ooh, trevligt med billigare mounts..

Medlem

Vilken lustig bug dom fixat för MAC

"Mac
- Players will no longer hear any sound when they have "Enable all Sound" turned off."

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Det kunde jag ha nämnt - om jag vetat om det. Ett antal stora spelsajter rapporterade om patchen, jag gick efter deras information.

Det är så att USA patchar en dag innan oss.

Medlem

Jaha, och som vanligt nefas Warriors

Medlem
Skrivet av Eruku:

Dom fixar ju en bugg ffs!

Medlem

"It was not a bug, it was a feature!"

Medlem
Skrivet av Eruku:

Warriors
- Canceling Bloodrage while in PvP or dueling will no longer remove you from combat.

låter inte som en nerf tycker jag

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Precis som att man kan ställa sig så att man inte går att bli attackerad i WSG, är inte det ett bugg? Tydligen inte.

Men detta är det?

Ja, det kanske är en bugg, men det var inte en orättvis bugg.

Medlem

Är väldigt mycket gnäll om att warriors nerfas när dom bara fixar buggar.

Medlem

Äsch, folk som använder ett uttryck dom hört från någon annan men som dom själva inte förstår vad det betyder. Alltid likadant.

1
Skriv svar