Armed Assault bjuder på skärmskott

Robot
Medlem
Armed Assault bjuder på skärmskott

Riktigt fina bilder! åååå vad jag längtar!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tycker man blir bara mer och mer entusiastisk över detta liret ser bättre och bättre ut också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers

Finns det något läckrare? Syftar såklart på minigunen, inte soldaten.


signatur
Inaktiv

Jobbigt när man tycker de spel de gör nu har kass grafik, då är väl nästa steg helt foto realistik.
Fan då får datorn jobba =D

Kanske är lättare att letta upp en jätte spindel och kriga lite eller dra till afganistan och panga lite.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Helvete.. man blir ju inte mindre sugen på det här spelet nu. Har längtat ända sedan OFP efter det här

Diskuterade det där med grafiken på något Armed Assault-forum. Många där som inte tyckte det var ett dugg viktigt, men för mig är bra grafik inte bara eye candy. I ett spel som det här är det även funktionellt.

Med bättre grafik kan man avgöra soldat- och fordonstyper lättare. Man kan lättare uppskatta vilken sorts terräng man kan gömma sig bakom etc. Sen skadar det ju inte att stämningen höjs betydligt när det ser ut så här

Medlem

såg i ett forum att en video som släppts säger att det släpps 30 11 2006, var nån video från den tyska publishern morphicon.
Sen får man väll se när det blir swe release längtar verkligen efter liret mkt just nu.

Inaktiv
Medlem

Jag anser att grafiken ÄR branschledande då den faktiskt ser någorlunda realistisk ut. Till skillnad från de flesta andra av dagens spelutvecklare som mest bara tävlar i vem som kan ha flest flashiga effekter i sina spel, effekter som helt saknar verklighetsförankring.

Medlem

Idag så är ju spelbolagen så giriga att få ut spel med så maffig grafik och maffiga effekter så att de glömer bort realism, genomtänkta spelideér.

Inaktiv

WORK krad!

*host* EA *host*


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av krad:

Idag så är ju spelbolagen så giriga att få ut spel med så maffig grafik och maffiga effekter så att de glömer bort realism, genomtänkta spelideér.

Så sant så, självklart tackar man inte nej till kanongrafik - men realism/genomtänkt spel är 100ggr viktigare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av ace84:

såg i ett forum att en video som släppts säger att det släpps 30 11 2006, var nån video från den tyska publishern morphicon.
Sen får man väll se när det blir swe release längtar verkligen efter liret mkt just nu.

Du råkar inte länken till filmen?

Medlem

Vill ha tillbaka motorcity online det var ju hur skoj som helst


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Armed Assault + TrackIR4 kommer att bli fett! Jag hoppas mer på AI:n än på grafiken.. Rädd att min dator kommer falla ihop och dö!

(AMD 3700+ @ 2740mhz, 1g minne, XFX 6800 Ultra)


signatur
1
Skriv svar