Nya bilder på BioShock

Robot
QRT
Medlem
Nya bilder på BioShock

Jag myser till dessa screens.

Jh
Medlem
Skrivet av QRT:

Jag myser till dessa screens.

Ja samma här.. men dessa bilder kunde vi ju se igår [eller om det var dagen innan]

Jag vill se mer


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

vad är det för slags spel egentligen, fps?

Medlem

Vilka är alla dessa dykare?:\

Finns de några andra slags fiender?:)

Har inte sett några andra, förutom på tidiga bilder med stora insekter o någon sak som tog över människokroppen o gjorde så att kroppen såg ut som en sargad människa/insekt/get

http://bonusweb.idnes.cz/obrazek/bioshock090105_scr02.jpg

Flakmonkey

Om ni tittar på sidan där du läser nyheten så ser du en mängd relaterade nyheter... om du där läser "Ken Levine om Bioshock" så kommer du förstå vilka dykarna är och en massa annat om Bioshock för den delen

Medlem

Som en veteran av "System Shock 2", och en fanboy av alla typer av skräck-spel (undying), så kan jag säga att dessa screens får mig att dregla

Medlem

Jag måste bekänna en sak. Jag har aldrig spelat system shock 2 och jag skämms för det dock ska jag ge denna spirutiella uppföljare en schans.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ser riktigt nice ut.

Medlem

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

För mycket Bllom för min smak, hoppas man kan ställa in det till en mer behadlig ton.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar