Eight Days filmat

Robot
Medlem
Eight Days filmat

Antar att det inte kommer till PC?

Medlem

Du antar nog rätt. Men det såg och rörde sig otroligt snyggt det där spelet. Men jag är mycket tveksam om det där var in game...såg för bra ut för att vara sant. Blir nog en PS3 och Wii som jag ska skaffa.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag har väldigt svårt att tro att det var in game det där, och ärligt talat så blir jag irriterad när dom försöker få det att se ut som om det är in game

Medlem

Ja det tänkte jag oxå påpeka.. att det är onaturligt att blanda.. 1a persons vy men 3e persons vy. in game.. men dom var tvugna att ha ett jävla Sikte i mitten?

Inaktiv

Tyckte det syntes ganska tydligt vad som var ingame och vad som var filmsekvenser

Medlem

Detta lär ju ha varit ingame. Dom visade ju benismmacken på förra E3 och bilen på gameconferance (eller vad mässan hette). Dock så lär ju allt ha varit föranimerat, dvs inget gameplay i den

Inaktiv

Det blir ju snyggt när de hoppar i mellan så där, när han hoppar igenom rutan liksom. Typ mellan sekvensaktigt, ja jag vet jag är lite av en n00b =P


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Noob, klart du är outzider hehe men fet film endå...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar