Ken Levine om Bioshock

Robot
Medlem
Ken Levine om Bioshock

Omg nice


signatur

Nämen!

Inaktiv

Jo så sant som det står, System Shock 2 är ett av de bästa spel jag någonsin spelat.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Oh kan bli nåt det där


signatur

War never changes.

Medlem

det är väl inget specillet med system shock 2


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

det är väl inget specillet med system shock 2

pft, du har säkert aldrig ens spelat det :(.

Läste hela artikeln, fyyyfaaan vad intressant, längtar längtar längtar. Detta ska jag spela så mycket så min dator börjar brinna

Medlem

Verkar riktigt grymt! Har verkligen längtat efter det här! Hoppas att spelet blir bra.

Inaktiv
Citat:

IGN: I thought you were the boss. Aren't you the boss?

Ken Levine: (Laughter.) Yeah well, you know, like George Bush, I answer to a higher power?. (Laughter.) Except this one is actually real. They sign my paycheck.

Verkar bli ett bra spel, älskade System Shock 2.

Inaktiv

Har aldrig spelat nåt SystemShock, men vad är det som gör den bra? Är det friheten i spelet, eller kanske storyn?


signatur
Medlem

Både och antar jag. Har aldrig klarat spelet, är nog dags att göra det snart

Medlem

Stort vill ha begär, t o m numero uno.

Medlem

Har spelet ligger nånstans, har dock inte klarat det. Vet inte riktigt varför egentligen. Har hört att det ska finnas nåt om-textureringsprojekt i stil med John.P's projekt till Deus Ex och Thief 3

Flakmonkey
Skrivet av Steffe@Swec:

Har spelet ligger nånstans, har dock inte klarat det. Vet inte riktigt varför egentligen. Har hört att det ska finnas nåt om-textureringsprojekt i stil med John.P's projekt till Deus Ex och Thief 3

Allt du behöver göra är att titta på spelets sida i vår databas så hittar du nyheten om Rebirthmoden ^^

#System Shock 2 <--- databassidan

Medlem

Jo, John.P's uppdateringar kände jag till vart dom finns. Däremot dom till SS2 var intressant att få tag i igen, tackar

Medlem

[quote=Steffe@Swec][quote=Kaleid]....

Citat:

Jo, John.P's uppdateringar kände jag till vart dom finns. Däremot dom till SS2 var intressant att få tag i igen, tackar

La till det eftersom det nämndes. Kanske någon som har intresse av dem...

Inaktiv

Spelade aldrig System Shock 2 (Skäms) men får väl ta och köpa Bioshock när det kommer ut.

Medlem

[quote=Kaleid][quote=Steffe@Swec]

Skrivet av Kaleid:

....

Citat:

Jo, John.P's uppdateringar kände jag till vart dom finns. Däremot dom till SS2 var intressant att få tag i igen, tackar

La till det eftersom det nämndes. Kanske någon som har intresse av dem...

Har tänkt köra Deus Ex 2 nu när jag har ny dator, får se om det flyter på eller inte, tack för länken!

Medlem

Om någon vill ha dessa SS2 mods PMa mig bara :

StraylightSS2 - Mod som fixar många av spelets buggar och fel, väldigt bra (19,150mb)

SS2_DeepFriedBeer_SoundUpgrade_v3 - Uppgradering till spelets vapenljud :).(1,664mb)

Rebirth - uppgradering till spelet som bl.a fixar flera models (3,849mb)

1
Skriv svar