Vilken class till cata?

Medlem
Vilken class till cata?

har sån ångest över vilken class man ska ha till cata.. Vill ha en bra class men ändå rolig o spela. Jag har: Rogue, dk, mage, shaman, präst.

Ni kan ju säga vilken spec med shaman o präst om ni väljer det!

Har tyvärr inte testat betan så vet inte så mycket om cata..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Du missade druid/worgen , vilken jag tror kommer vara extremt populär kombo, valt att köra det när cata kommer igång.

Så inget jag har skapat än, dock så kör jag disc prälle idag och nått som fortsätter komma vara min main i cata, är bara på lvl 56 en så länge med han.

dk använder jag bara för gathering just nu , men ska man köra en klass specifikt för att lira mestadels solo så är dk uber så simpelt att det blir tråkigt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag har kört dk rätt mycket! Men efter ett tag så blir det så tråkigt tyvärr.. Nu håller jag på med min rogue som jag ärligt talat älskar! Måste va en av dom roligaste classerna inom pvp! (så som jag tycker) Så tråkigt att köra drood tyvärr.. Iaf på min server. Känns som 60 % av servern är droods. Skriver man /who i en stad så är det typ 5-10 st av en class och sen går man över till drood står det ca 20-30 st.. Lite tråkigt tyvärr!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

JNu håller jag på med min rogue som jag ärligt talat älskar! Måste va en av dom roligaste classerna inom pvp! (så som jag tycker)

Då tycker jag absolut du ska köra rogue!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Achronos:
Skrivet av andreashal91:

JNu håller jag på med min rogue som jag ärligt talat älskar! Måste va en av dom roligaste classerna inom pvp! (så som jag tycker)

Då tycker jag absolut du ska köra rogue!

Aa, Det som är synd med dom är att dom inte har någon heal (oj 2% varje 3 sec, det räknar jag inte som heal) och dör rätt lätt när man är utanför stealth plus att dom crittar typ nada när man är utanför stealth :S Så man är beroende av shadow dance!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Glöm inte det som är viktigast i ett spel. Du ska ha kul!
Välj klass därefter!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

rogue rätt spelad i pvp är ju ultra uber, än värre när dom jobbar i par,

Som sagt man ska spela den klass som man tycker är rolig så jag själv tänker,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar